woensdag 5 augustus 2020

Behandelplan aanpassen, fietsrit, Adm. Scholing, Pjotr en in Empel eten

Vanmorgen om 10:00 afspraak Orthenseweg 56 Fact team, Petra behandelplan aanpassen. Het duurde een uur. Ida en Manja op de gang gezien. Daarna vertrokken richting Heetmanplein, Vughterstraat, Arena, Orthen, Maasportweg even bij Pjotr cola gedronken en kort naar huis en daarna richting Empel gegeten bij familie Voogt.

Thuis eerst naar ouders gebeld, en daarna aan de blog begonnen en dadelijk Facebook.

Ik voel me verder wel goed gelukkig,  geen rare dingen gebeurd.

Statistieken;
29,36 Km afgelegd.
3:25:22 Opnametijd.
11,96 Km/u gem bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van vandaag


Wachtruimte bij Fact team


Op rolletjes


Vissenkom met plant


Deze ruimte nieuw voor mij


Beetje apart


Bij de koffiemachine (ik had warme chocomel)



Omgeving Buitendijk


Hoogwerker


Omgeving Heetmanplein trein in beeld


Horeca Heetmanplein


Vughterstraat


Vlaggen en carnaval spullen en zo


Beeld bij Arena


Arena


Omronplas


Maasoeverpad


Begin Engelen


Bij gemaal en transformatorhuis


Moeskampweg


Kletskoppen


Werkplek bij Demarrage 


Ruimte waar ik maar zelden kom


Finesse hagelnieuw vlak bij Adm.Scholing


Heineken terrein


DC Post.nl links, rechts silo's en hek Heineken


Links silo's recht grote hal hagelnieuw


Royal Welsh brug en zo


Ook Royal Welsh brug


Empel tuin


Koffiemok

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.