maandag 17 augustus 2020

Maandag Vught en terug

Vandaag mooi op tijd op kunnen staan, was ook mooi op tijd aanwezig. Ik wist dat Ad er niet zou zijn, dus werken n het groen, Maar moest toch 1 bandje plakken van Henri en 1 reparatie aannemen. 

Ik had te maken met Marcel, Henri, Ali, Patricia, Frans, Petra, Wim (2),  Mariska, Chiel en anderen.

En met schapen, bokken, ezels, nandoe's, lama, herten, degoe's, kippen, pauwen, ganzen en eenden.

Op de terugweg via de Action Wielsum gereden.

Ik voel me verder goed nu, maar het was geen makkelijke start van de werkweek.

21,79 Km afgelegd.

2:14:49 Opnametijd.
12,25 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lVARwWPffV4-4AVBBQS_M6OhT2L0usaL&usp=sharing


Fietsrit


Rompertsebaan hopelijk hoef ik hier voorlopig niet heen


Sancta Maria mavo achterkant


Omgeving Buitendijk, blijft mooi


Station water stroomt


Opbouw De Draak ligt stil


Plein niet meer voor fietsers


Hoekpand Koningsweg


Essent gebouw


Staal constructies 


Paadje richting pontje


Werken in het groen kas en kantine gebouw


Papieren kopje


Wiel van Henri binnenband geplakt


Kantine niet meer als zodanig gebruikt


Kleine slangen


Schreeuwende gezichten, sleutels, slang verveld, gewei met stukje schedel. 


Weegschaal


Bij de kas


Naam onbekend


Idem


Ook bij de kas


Pallet Potgrond


Cactussen


Potten


Gereedschap


Varkens


Zadelmakerij en Maurickzicht Vught 
Maurickplein


Zuiderplas


Parade drinkwater bij Cinq


Inkopen Action mooie mok thuis gevallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.