donderdag 20 augustus 2020

Donderdag extra editie

 Er gebeurde even zo veel dat ik nu hier een extra editie ga publiceren.

Rond 15:00 was ik bij de Lokerenpassage plastic afval weg gebracht, Abdul ontmoet (2x) bij Pjotr en Jumbo. Verder zaten Ko de Visser en dochter Toos en 2 bekenden bij de Pjotr.

Esther belde net, daar hoop is morgenmiddag langs te gaan. Maar eerst OAD en daarna 't Stoepje roomboterpunt kopen en langs de Pjotr, misschien Abdul weer zien.

Bij de Jumbo kon ik weer afrekenen bij Mary.

Deze ronde geen kaartje van waar ik geweest ben.

Ik voel me nu weer goed, er gebeurde ineens best veel, maar ik ben niet van het padje af geraakt.

Groeten aan John waarvan ik verwacht dat hij dit bericht gaat lezen, ik weet alleen  niet wanneer.


Ikzelf


Plastic afval weg gebracht


Biertje bij Pjotr


Niet gepakt


Winkelwagen van vandaag


Nieuwe pluimen pampusgras komen er aan


Stukje jägerburger 


Bleekselderij en aardappelen


Blanke vla met ranja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.