vrijdag 14 augustus 2020

Vrijdag OAD Vught, Pjotr en kapper

 Vanmorgen vroeg opgestaan, douche gebruikt, ontbijt gehad en op tijd vertrokken. 

Bij OAD (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) had ik te maken met Mardi, Harold, Maikel, Wim, Ron, Roland, John, Harriët en anderen.

Terug gefietst via de Bossche Broek, Zuiderpassage, Bruistensingel, Harendonkweg, winkelcentrum Maaspoort en terug. Abdul en Toos en Carol kort ontmoet.

Daarna even thuis geweest. 

Om 14:00 had ik een afspraak met de Brainwash kapper ook gelukt.

Ik voel me verder goed, dadelijk koken en eten en daarna nar de kat van Esther. Misschien nog even naar de Pjotr weet ik nog niet.

Statistieken Vught vanmorgen;
23,37 Km afgelegd
2:21:45 Opnametijd
11,69 Km/u gem snelheid bij beweging.
32 Km/u hoogste snelheid 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1eFxvczHB-HgzZZ4AVw6grgKCn-kOwUEk&usp=sharing

Statistieken kapper;
3,3 Km afgelegd
0:45:06 Opnametijd 
12,64 Km/u gem snelheid bij beweging
22 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fFnRWiPIKM7ir01UlJBIbG8c3NBOwk8O&usp=sharing 



Rit van vanmorgen en begin middag



Rit naar kapper en terug


Aartshertogenlaan wegomlegging ik hoefde er gelukkig niet langs


Zwaar verkeer


Belangrijk punt pas nieuw Orthenseweg 56 Heinde en Ver 


Graffiti


Hoek


Stedenwand soms nog maar net zichtbaar overal zwart uitgeslagen


Kom hier vaak langs kleuren glas waren me eerder niet opgevallen


Waarom geen fontein?


Bij Park Glorieux


Park Glorieux zusterflat voeger?


Start de dag met koffie


20 beugels op plankje bij vol plankje in zakje doen.


Bij ingang


Pompwagen


Krat beugels 


Mardi vond dit fotogeniek


Lage krat beugels


Zakjes had ik ook genoeg


Pauze Balisto (0,70) gekocht koffie gratis


Overzicht


Vlakbij Kettingweg terrein Zorgpark Voorburg 
en zwembad aan het slopen


Carillon bij water


Crucifix voeten en bloemen


Stukje natuur bij Zuiderplas


Waarom deze flat?


Rudy van de Zande al jaren opheffings uitverkoop


Nieuwbouw Carolus, in het oude ziekenhuis ben ik ooit geweest


Pjotr even wachten op Abdul, boterkoek nog niet op


Brainwash kapper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.