maandag 3 augustus 2020

Maandag Vught Voorburg fietsen

Vanmorgen op tijd op kunnen staan, zodat ik ontspannen op pad kon richting Vught.

Ik had te maken met Ad (2), Henri, Petra, Marcel,  Monique, Rien, Patricia. En toevallig Rut kort gesproken.

Daarna mooie route genomen via Bossche broek en zo, geen eens zo heel ver om.  

Om 14:00 stond poetshulp van Tzorg gepland, en gelukkig kwam Madelief opdagen.

Beddengoed verschoont en ik de complete was kunnen doen.

Ik voel me verder goed, beter dan verleden week. 

20,82 Km afgelegde afstand.
2:08:40 opnmaetijd.
11,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hogste snelheid.



Fietsrit van vandaag


Omgeving Buitendijk


Bezig met De Draak bij het station


Essent gebouw


Richting Heetmanplein, daar kwam ik vandaan


Stukje Boxtelseweg Vught


Hek zodat de kippen niet weg lopen


Stilleven


Mob kar noem ik dit


Werkplaats niet van de fietsen


Hok al tijden leeg


Tafel  met tekst


Koffiebekertje


Nandoe lijkt op struisvogel


Ezels


Kantine, watertoren, kas en dak fietsenwerkplaats


Park 21 vanaf Boxtelseweg zwarte markiezen


Stukje Boxtelseweg


Pand weet ik verder niets van


Voeten crucifix weer andere bloemen


Bij Maurickplein Chinees


Stukje natuur Bossche Broek


Zuiderplas horeca, en draaimolen aan de horizon


Vanaf een brug


Kruidvat bij Pettelaarseweg


Dierenwinkel bij Graafseweg en van Grobbendoncklaan


Bij station Oost


Bruistensingel al jaren onbemand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.