dinsdag 25 augustus 2020

Dinsdag Adm. Scholing en bezoek vader

Vanmorgen ging de wekker om 7:38 tijd om op te staan, douchen, scheren, tandenpoetsen, ontbijt Energy Mix met melk. 

Vertrokken richting Adm.Scholing Hedikhuizerweg ging goed. 

Daar op tijd iets na 10:00 vertrokken want mijn vader kon arriveren. Via Helftheuvelpassage, stationstunnel, Aartshertogenlaan richting huis. Op het laatste stukje van het padje af richting Willem (even gesproken) en mijn vader op straat ontmoet rond 11:05. 

Samen de poortslot beter gemaakt door te vijlen en stukje hout weg te halen. Ook verder in de tuin gewerkt. 

Daarna samen met de kip Madras bezig geweest. en ook gegeten.

Afwas gedaan.

Spelletje vier op een rij paar keer gespeeld.

Daarna vertrek bushalte vanwege de regen hoefde ik niet mee te lopen.

Ik voel me verder redelijk nu. 

Vanavond voor de eerste keer weer badminton, ik zie er naar uit.

Statistieken;

13,92 Km afgelegd.
2:29:00 Opnametijd.
11,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1K-A5jcd9sK9_OIwYOJL3fC2dcokGOEeD&usp=sharing


Fietsrit van vandaag met pauze


Van Zwietenpark eerste foto


Noorderplas met verdroging gras


Container ziet er nieuw uit


Transformatorhuisje


Vrachtwagen functie onbekend


Brug A59 en zo


Waterwagen spiegel, Graaf van Solmsweg


Bankjes voor de pauze 


Leeg stuk Hedikhuizerweg hier geo app op pauze zetten


Eerste foto Helftheuvelweg


Noten en zo daarachter groenteboer


Flamingo en zo


Tafelzeil op maat Big Bazar


Mandjes Big Bazar


Xenos bank


Bruna sigaretten en postzegels etc


Kaartje


Gebak rondom aardbeien 


Boekenwinkel


So Low A niet binnen geweest vandaag


So Low B


So Low C


So Low D


De tijd staat hier niet stil


Sint Jan in beeld


Zee & Zo fietsenstalling


Aartshertogenlaan bij Tango


Skate gebeuren vlakbij huis


Bij Twin Towers vegetatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.