woensdag 19 augustus 2020

Woensdag Adm. Scholing, Treurenburg en Pjotr

Kon vanmorgen uitslapen, ik had veel rust nodig. Rond 12:45 moest ik bij Adm. Scholing binnenstappen, en dat is gelukt. Veder rustige middag gehad, ik had te maken met Carol, Remco, Joop en Gerda. Ik kon weer bramen plukken, minder dan de vorige keer.

Terug richting chauffeurscafé Treurenburg, dat was lang geleden dat ik daar koffie heb gedronken. Daarna Lokerenpassage, met Harm gesproken, en daarna Pjotr Abdul gesproken en Carol was er ook.

Daarna gekookt en gegeten.

Ik voel me nu verder aardig goed, blij dat ik rust kon pakken.

Morgen ontmoetingsgroep bij De Stijl.

Statistieken;
13,26 Km afgelegd.
1:55:14 Opnametijd.
12:2 Km/u gem snelheid bij beweging

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jy7liqZPDa8YtJu_PJiX3OZkDExSrJ8f&usp=sharing


Fietsrit van vandaag, thuis bij vertrek vergeten aan te zetten


Splitsing rechts nieuwer asfalt, 
ik moest hier links


Noorderplas


Later op de dag moest ik hier omhoog


Lege Hedikhuizerweg


Werkplek route opgezocht


Lesboek


Postbakjes


Lamineerapparaat


Gang


Wensboom


Pauzetafel


Info


Kleine brandblusser


4 schuine gevels


ADC drukwerk


Allsafe opslag


Rietveldenweg


Bouwmaat en zo


Laken ooit gescheurd geweest


Maasoeverpad


Onderkant grote windmolen


Naar boven kijkend


Afvalstoffendienst Treurenburg


Chauffeurscafé was lang geleden


Brug bij Hedel


Graafmachine bij treinbrug over de maas


Maasboulevard


Dijk


Oud Empel


Pjotr koffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.