zondag 18 december 2022

Zondag kerk heen en weer

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd genoeg voor de douche, berichten en zo. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat GKV kerk.

De glazen  ingang van de kerk was nog gesloten, kwam gelukkig goed. Mijn vingers waren toen wel heel koud geworden, kon nog net mijn mobiel bedienen,

Ik zag Jannen, Tine, Marion, Rianne, Carsten, Minke, Kees, Wimmen, Agnes, Coby,  Sippie(gaat verhuizen), Martin, Christine, Elly, Roel, Pim, Gert, Yvonne's, Rens, Sanne, Nita, Rob, Frank, Henk, Ineke, Tiny, Hans, Hugo, Max, Lisette, Michel, Peter, Janine, Jaap, Geertje, Jeanette, Jannie en anderen.

Onze dominee schreef in mijn boekje Romeinen 16:25-27 "De vreugde loopt over"

Daarna korte route terug Kruiskamppad, Meerheuvelweg, bij Engelenmeer, Vutterpad, Maasoeverpad en van Zwietenpark. In verband met de kou gekozen voor deze route. Toen ik thuis kwam waren mijn vingers redelijk koud.

Ik voel me redelijk goed, blijf waarschijnlijk thuis verder want ze geven ijzel op.

Statistieken;
11,77 Km afgelegd.
1:05:08 Opnametijd.
12,36 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,98 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VIcoBruulOhmyhIVT7JWq5sSMRZZ5ck&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Bokkelaren achter snelweg A59 bij water


IJs bij voorheen paardenweide


Bocht Maasoeverpad bij Omron


Hier kun je er door nooit eerder opgemerkt 


Vutterpad


Kruiskamsingel 567 


Kerk bankjes voor kindermoment


Beam team tafel 


Bloemen nep


Ontmoetingsruimte in de kerk hier voor heette dat pleinzaal


Diverse namen


Kerststukje op balie


Invalidentoilet wastafel 


4 advent kaarsen links begonnen


Kunstwerk was er nog niet toen ik binnenkwam 


Iets met Simson geloof ik


Theekan spiegeld 


Vaas blijft mooi


Water en hek


Daar kwam ik vandaag omgeving Bossche Hoeve


Water bij Engelenmeer


Hier was ik een tijd niet geweest.


Boom omgezaagd en rietkraag was er nog wel


Bij Meerheuvelweg


Rioleringsbuis? Waarom hier?


Knuffels en beeld bij Engelenmeer


Spreekt voor zich


Vutterpad


Van Zwietenpark ik vind dit de mooiste ingang


Transformatorhuisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.