donderdag 15 december 2022

Donderdag Cementrum, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:10 ik wou rond 9:00 aankomen bij het Cementrum, en dat is gelukt.

Alleen Jan was op dat moment aanwezig, storing met takel, uiteindelijk  gelukt om mijn fiets op te hangen. Ik moest mijn versnellingskabel achter vervangen omdat de oude gebroken is. Uitzoeken van het juiste materiaal en gereedschap ging niet makkelijk. Maar het is samen met Willem gelukt.

Verder aanwezig Jolanda, Frans en nog een paar

Vertrokken bij het Cementrum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan, thuis, Maaspoortweg, Lokerenpassage even naar Harm geweest koffie gedronken en daarna even rust kunnen inbouwen.

Ik zag Ria ook nog even toevallig bij haar huis.

Van huis vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Rond 12:45 wou ik aankomen bij de Adm. Scholing en dat is gelukt.

Verder normaal verlopen ik had te maken met Els, Mohammed, John, Helen, Felicia, Remco en anderen.

Terug via de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Hambakenweg, Burgemeester van Zwietenpad.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
13,31 Km afgelegd.
1:14:06 Opnametijd.
13,79 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,70 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16IoYQx0QohEZX08fAXi9zrO8yKPW0Xc&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Cementrum pot met koeken


Cementrum natte groep


Fiets in de takel


Gereedschap


Bankschroef met dynamo?


Trapje nodig om takel goed te krijgen 


Handen wassen met jif en zeep en zo 


Spreekgedeelte bij fietsen


Plank bij deur


Fietspad bij Klokkenlaan


Bezig met de weg


Afvalbakken bij Lokerenpassage 
gaatje links zat een peuk in


Plastic afval 


Shoe Care Harm, poetsmiddelen


Transformatorhuisje A


Transformatorhuisje B


Omron plas zwanen konden nog zwemmen verderop 


Maasoeverpad omgeving Paardenweide


Hal in aanbouw bij Omron


Graaf van Solmsweg Diezebrug  A59 


Gemaal takel om drijvend afval weg te halen


Plats voor water/ijs


Ruwekampweg gevel relatief nieuw


Dezelfde gevel 


Water bij Hedikhuizerweg


Schoonmaakspullen


Dezelfde kar


Mijn plekje 


Schrift


Boerengoed horeca tractor, 
stoel mis ik en stuur wel in het midden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.