zaterdag 17 december 2022

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg om te vertrekken naar de eendenkooi.

Aanwezig waren Rut, Ton, Paul, Alfons, Jan en Ruud(1e keer) samen waren we met 7 mannen. 

Een boom omgezaagd en in stukken op de houtril gedaan. 

8 mensen die op mijn lijstje stonden waren er niet.

Ik voel me verder goed, dadelijk even naar Harm en verder rustige dag vermoed ik.

Statistieken;
1,83 Km afgelegd.
30:24 Opnametijd.
4,36 Km/u gem snelheid bij beweging.
5,13 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1A1h99mLLZvPEZjyDfGpHuGOI2iUKOqc&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Koeienhuisje 


Wildrooster


Stukje eendenkooi


Deur van binnen eendenkooi


Hout voor open hard gestapeld


Stammetjes


Nieuw begin gemaakt


IJs


Kleine brug


Brug


Beetje ijs


Wit


Stukje boom


Plas in het midden


Stukje riet en zo


Kruiwagens wachten 


Bij houtril bij container


Gereedschap


Oude boom en kruiwagen


Brug


Bezig met boom afzagen


Nog niet gevuld


Boom omgezaagd, trapje en kruiwagen


Bootje word maar zelden gebruikt


Werkhandschoenen bij groot voertuig banden kapot


IJs gesmolten


Rietschuur zag ik nooit van deze kant


Draaibrug gesloten kun je overheen lopen


Speelplek in het midden


Wildrooster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.