zondag 11 december 2022

Zondag kerk en Maasboulevard en zo

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 tijd genoeg voor de douche, ontbijt, berichten en zappen hour of Power en zo.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat GKV kerk.

We hadden Heilig Avondmaal, brood en wijn symbolisch offer van Christus.

Onze dominee schreef Joh 1:6-8 "Volg Johannes de doper door een begaanbare weg te zijn naar Christus". 

Ik had pindakaas met knoflook en zo gekregen van Wim mocht ik terug geven kreeg ik chocolade voor terug.

Koffie gedronken en kransjes gegeten en weer vertrokken naar het Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Bellaaard, Holterveste, Oberon, Graaf van Solmsweg, Henriëttewaard, Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, De Saren, Burgemeesters Godschalxstraat, Geerke en terug.

Ik voel me verder goed, maar ik weet nog niet wat ik vanmiddag ga doen.

Statistieken;
17,75 Km afgelegd.
1:35:40 Opnametijd.
13,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,97 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DttcVl1C5udUFwGtj99RezSGhBN8nvI&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Omron plas


Voorheen paardenweide


Bovenleiding portaal in spiegelbeeld


Brug over de Dieze Maasoeverpad 


Vutterpad mocht weer


Einde Vutterpad omhoog


Hoezo al die hamers in de kerk?


Wol


Boekje


Stukje kerk vaas en zo


Versierselen


Muziek op de bar


Koffie koekjes en chocolade


Voorin de kerk


Klok


Brandslang


Detail deur


Veer gevonden 


Advent nu 3 kaarsjes aan geweest


GSM mast, besturing en trapje


Hoe hoog zou de mast zijn?


Boom bij parkeerplaats Engelenmeer


Omgeving de Gemeint


Daar kwam ik vandaan


Paarden en pony geen mensen deze keer


Daliënwaerd


Holterveste hier nooit eerder geweest


Maasboulevard 15 lantaarnpalen


Uiterwaarden Maas afvalbakken


Poort uiterwaarden Maas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.