dinsdag 20 december 2022

Dinsdag Adm. Scholing maaltijd, Helftheuvelpassage, kerstpakket Reinier van Arkel en rit terug

Gisteravond had ik behoorlijk last van hoofdpijn richting migraine maar het ging gelukkig ook weer over. Om 14:00 kwam Manja casemanager was goed.

Vanmorgen ging de wekker om 8:10 ik hoefde pas om 9:30 bij de Adm. Scholing te zijn.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Adm. Scholing.

Ik had te malen met Ilona, Els, Prisca, Bert, John, Joop, Jorn, Remco, Anita, Helen, Andricke en anderen.

We hadden een uitgebreide lunch; ik had een broodje filet American, krentenbrood met spijs, soort salade, jus d' orange, chocolademelk en zo.  

Vertrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage daar rond gelopen, Kooikersweg,  Simon Stevinweg, Onder station door, Stationsweg, Hooge Steenweg, Markt, Hinthamerstraat, Mgr. Prinsenstraat, Bethaniëstraat 2 Reinier van Arkel.

Kerstpakket opgehaald, kreeg er een vuilniszak omheen want het regende nog steeds.

Sint Jacobstraat,  Hinthamerstraat, Sint Josephstraat, Kardinaal van Rossemplein, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Morgenochtend afspraak bloed afgifte Sint Teunislaan gemaakt, en morgenavond eten bij Carsten en Rianne. 

Dadelijk nog even naar Harm, en uitrusten.

Vanavond badminton mits ik me goed voel.

Ik voel me verder goed, balans goed.

Statistieken;
12,94 Km afgelegd.
1:15:34 Opnametijd.
12,90 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,52 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1pVCqkfuQnnmNVzk-U70giEmAD3_rWvU&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Van Zwietenpark


Maasoeverpad links voorheen paardenweide


Stuwen zichtbaar, in de zomer niet dan staat er riet


Links naar benden rechts omhoog


Begin dorp Engelen


Graaf van Solmsweg fiets bij spiegel


Tafel Demarrage 


Stereo


2 tafelkleden en allerlei lekker eten en drinken


Dienbladen niet op tafel deze keer


Zee & Zo daarboven Helftheuvel flat


Brillenzaak Eys & More geloof ik


Slager


Kledingzaak 


Chocoladewinkel tegenover So Low
zit er nog niet zo lang


Softbal start set


Lamp met diverse kleuren


Houtboren 


Fiets en brommerhoes


Zeeman kom ik zelden


Kiwi's, druiven en eieren 


Rode bessen


Tafelkleed op maat te bestellen


Ballen sommige zacht


Reinier van Arkel Bethaniëstraat 2 
wenteltrap vind ik belangrijk
maar dat is niet zichtbaar op deze foto.



Koffie thee hoek


Berichten


IJzeren Vrouw / Prins Hendrikpark  
deze hoek had ik niet veel vaker


Spanband, handschoenen en vuilniszak om kerstpakket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.