vrijdag 16 december 2022

Vrijdag OAD Vught, fietsritten en Harm en 't Stoepje

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 ik wou rond 7:45 vertrekken en dat is gelukt witte wereld buiten, maar het is gelukt om zonder te vallen heen en weer te rijden.

Vertrokken in zuidelijke richting iemand noemde mijn naam bij het fietstunneltje ik weet niet wie dat was, Klokkenlaan, Rompertsebaan,. Aartshertogenlaan, Orthenseweg, Emmaplein, station, Koningsweg, Wilhelminaplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg OAD.

Ik had te maken met Harold(doof en andere leidinggevende andere baan), Ron, Driek, Henri, Jan, Ryan, Corné, Jorn en anderen.

Deze keer moest ik lange beugels per 20 tellen in in een zakje doen waar al 20 kleine beugels in zaten. Ik heb 50 vinkjes gezet maal 20 = 1000 beugels ingepakt.

Daarna de Hogedwarsstraat, Parklaan, Glorieuxlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg Sjors ontmoet, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, onder de A59 door, thuis, Maaspoortweg, Lokerenpassage Harm en markt.

Bij 't Stoepje markt zag ik Pattrick, Walter, Roelina en Aleida.

Ik voel me verder goed, dadelijk rust en beginnen met kaarten schrijven.

Statistieken;
22,36 Km afgelegd.
2:00:23 Opnametijd.
12,64 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,51 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1SpjXPEaBCiEXJ-W87EHLRCSS4Z7W4J8&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Rotonde bij De Witte


Maurickbrug rechts groen links rood


Crucifix Boxtelseweg hulst en kunstbloem bij voeten


Diverse bedrijven Glorieuxlaan 


Vlaggenmast als kerstboom bij Park Glorieux 


Rotonde Kettingweg bij hoofdingang Voorburg terrein


Muts af, bril opbergen, geo app op pauze, klein stukje nog naar OAD.


Dozen vouwen


Rode kunststof nietjes 


Beukgels klein en groot ingepakt 


Palletwagen


Lege kletspotten in afwachting


Pallets en zo


Ikzelf, gemaakt door Jan


Tellen lange beugels begonnen


Veel kleine beugels 


Bakken in diverse kleuren en groottes 


Veger en blik maar dan hout en kunststof 


Plastic afval kan hergebruikt worden


Plakbandautomaat 


Pauze vlaai van Harold omdat hij vertrekt
mars, gevulde koek en koffie


Kerstboom bij koffieautomaten


Lange beugels hier nog ruim voldoende


Snoep 2 deze keer smarties en chocolade met harde binnenkant


Hoekje met water tap punt


Kunst halve brug uitzicht op Sint Jan kathedraal 


IJs hier dik genoeg op over te lopen


Houtsnippers bij Parade,  horeca, grote kerstboom en Sint Jan


Sleutels bij Harm 

Bij Jumbo mandarijn vla, Tucjes, Bier 2, Energymix, Boomstammetjes, 
Quiche Lorraine, Ice tea perzik, Wortels en Bak en braad. 


't Stoepje koekjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.