vrijdag 23 december 2022

Vrijdag OAD Vught en fietsritten

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 en om 7:43 heb ik mijn app op mobiel gestart.

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Orthenseweg, Emmaplein, station,  Koningsweg, Wilhelminaplein, Vughterweg, Taalstraat, Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg OAD.

Aanwezig Harold, Ron, Driek, Jan, Ryan, Erik, Adje, Sascha en anderen.

Deze keer grote beugels tellen en inpakken. 20 per zakje 32 zakjes gevuld is 640 beugels ingepakt.
Er zaten al 20 kleine beugels in de zakjes.

Ik kreeg een VVV bon van €30,00. 

Daarna vertrokken naar de Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Sjors, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug. Ik had de hele weg regen gelukkig regenkleding gebruikt

De poetshulp Nikki van Tzorg kwam mooi op tijd 13:30. Begonnen met beddengoed en ik de wasmachine gestart.

Ik voel me verder goed, dadelijk even naar Harm, verder een rustige dag verwacht ik.

Statistieken;
21,06 Km afgelegd.
1:53:51 Opnametijd.
13,05 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,98 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze vrijdag


Mijn naam betekend; dappere speerstrijder


Park Glorieux 


Blizo (blindenzorg)  voorwerpen 


Gevulde zakken 20 kleine en 20 grote beugels 


Doosjes waar nietjes in moeten


Grote beugels voorlopig genoeg


Rode kunststof nietjes


Plankje met 20 spijkers om grote beugels te tellen


Palletwagen


Dozen weegschaal en sealapparaat


Dozen


Afvalemmer met bekers en zo


Water tap punt


Detail palletwagen


Schilderijen 


Doosjes moeten nog gevouwen worden


Kunststof bakken diverse maten en kleuren


Kerst plant 


Nietmachine en zo


Breed plakbandautomaat en scharen en zo 


Deze palletwagen kan omhoog


Plankje met 20 beugels uit krat paar keer bij moeten vullen


Oliebollen


Snickers, mars en koffie


Oliebol er bij


Glazen potten


Nietjes


Doosjes


Machine smelt de plastic zakken dicht


Even droog Rompertsebaan

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.