dinsdag 27 december 2022

Dinsdag 3e kerstdag De Stijl en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:00 ik zat 55 minuten later op de fiets. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Baden Powellstraat, Ophoviuslaan, Taxandriaplein De Stijl.

Gelukkig was De Stijl open, ik zag daar Mark, Ronald, Joke, Clementine, Karin, Wisse, Aggie en anderen. Bij de eerste twee 2as de ontmoeting relatief lang geleden.

Verder gereden naar de Arnoud van Gelderstraat,  Muntelplein, Oude Voetboogstraat, van der Venstraat, van de Weeghensingel, Pelssingel, Geldersedam, Muntelbolwerk, Hinthamereinde, Hinthamerstraat, Markt, Marktstraat, Arena, Tolbrugstraat, Zuid-Willemsvaart, Citadellaan, Arnoud van Gelderstraat, van IJselsteinstraat, Anthonius van Alphenstraat, Frederik Hendriklaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunneltje, thuis, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Bij het Muntelplein was ik nooit of heel lang geleden geweest.

Bij de Hinthamerstraat sprak ik John die ik ken van de eendenkooi.

Bij de Lokerenpassage sprak ik Henri 71 was stukadoor en Harm van shoe care.

Boodschappen gehaald en vest bij Zeeman gekocht.

Ik voel me verder goed, rustige dag verder vermoed ik.

Statistieken;
10,89 Km afgelegd.
1:18:03 Opnametijd.
10,99 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,80 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1SqDeUavOoWHOBqqhhfAaduDqffy2mV4&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Vrachtwagen bij uitvaartcentrum waarom weet ik niet


Dela uitvaartcentum Rompertsebaan 


Rotonde Aartshertogenlaan 


Gesloten


De Stijl tuin stukken dakpannen en lantaarn


Tegels liggen er al lang


Van bovenaf binnenplaats De Stijl


Geen Ajax afgeplakt logo FC Den Bosch


Bankschroef doet me aan mijn opa denken 


Tijdschrift


Stereo en tafel ondersteboven 


Wasbak me verfresten 


Oude licht schakelaars


Vogelhuisjes met dakbedekking


Verfresten op wasbak en afvalemmer


Kwasten genoeg


Gekleurd papier in postbakjes


Zwenkwiel 


Diverse kleuren


Muntelplein hier nooit eerder geweest.


Muntelbolwerk


Vanaf een brug


Hinthamereinde voorheen kerk?


Hans Anders Hinthamerstraat 


Bovenste naam lijkt oud


Horeca en hotel Hinthamerstraat 


Markt 


Arena


Zuid-Willemsvaart steiger en ophaalbrug


Boodschappen melk, Energy Mix, tandpasta, 
cassis en statiegeldbonnetje 

Later vest met rits gekocht bij Zeeman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.