donderdag 22 december 2022

Donderdag Lokerenpassage en kerstmaaltijd bij Adm. Scholing

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 9:30 eerst naar Harm geweest.

Daarna boodschappen bij Jumbo gedaan en bij Mary afgerekend.

Vertrokken vanaf de Lokerenpassage, eerst even thuis daarna van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg,  Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had te maken met Els, Mohammed, John, Helen, Remco, Marcel, Ton, Erik en anderen.

Terug via de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Fort Orthenlaan, Herven, Klokwetering, Slagenweg, Schanswetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Esther belde eventjes.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Statistieken;
11,05 Km afgelegd.
1:03:00 Opnametijd.
12,32 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,92 Km/u hoogte snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1jAqAihMja4c-xYCFG1dz6nL_Urs3cs8&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Kruidvat chocolade 


Boodschappen;
stroopwafels, mergpijpen, kwark, koffiemelk, aardappelen, 
mokka ladies 2, sperzieboontjes en kabeljouwburgers  


Etos voor dames


Rompertjes


Spenen


Shampoo


Stukje kerstpakket


Plas bij Noorderplas


Transformatorhuisje


2 dezelfde naast elkaar


Dak van nieuwe loods zit er op zo te zien


Maasoeverpad stuwtje, deze is kapot


Loopt iets omhoog, bord afslag Engelen


Deze foto maak ik vaak en elke keer toch net ff anders


10 caravanstallingen maar ook gebruikt om inboedel op te slaan


Ff wachten op groen licht kon ik net weer deze  foto maken


Hedikhuizerweg tankwagen


Detail tankwagen


Senseo Adm. Scholing


Dienblad pot losse koffie, thee tipjes, filterzakjes en zo


Lettertang, perforator, HG reiniger, paperclips en zo 


Doekjes schoonmaak ruimte 


Mijn schriftje 


Netjes verzorgd hier maak ik zelden een foto van


Achterburen 


Trierbrug trap zonder fietsgoten daarachter de Brabant Hallen


Hetzelfde punt 


Mercedes en Renault


Ganzen kwamen dichterbij maar ik had niets om ze aan te voeren


Plas bij Orthen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.