zaterdag 24 december 2022

Zaterdag eendenkooi

De wekker ging om 8:00, na ontbijt, berichten en zo rond 8:36 vertrokken, de wandeling ging goed. 

Ik had o.a. te maken met Ton, Teun, Jacques, Rini, Sander, Alfons en Jan. Er stonden verder nog 8 personen op mijn lijstje.

Ik heb gewerkt met een takkenschaar en verschillende kruiwagens. Lossen op diverse houtrillen en bij Sander die aan het hout kloven was.

Na de pauze vertrokken.

Ik voel me verder goed, dadelijk even naar Harm en boodschappen doen.

Gelukkig vrijwel droog gebleven.

Statistieken;
1,79 Km afgelegd.
31:46 Opnametijd.
4,29 km/u gem snelheid bij beweging.
4,35 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xGNllezo8R0fBXg6SDYvEwi14-u279o&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Rund bij koeienhuisje


Draaibrug toegang eendenkooi 


Deur hang en sluitwerk


Stukje rugzak


Om je laarzen schoon te vegen


Pad


Brug


Iets voor de bevers?
Hoezo die lange stalen blak?


Bankjes om te zitten bij aankomst en pauze


Plas in het midden


Tafel en bankjes staan hier al heel lang


Container gereedschap
rieken, camera, ringsleutels, spades en zo


Kleine onderdelen


Spades of schoppen container


Kruiwagen Fort hier zijn er twee van


Teun gaat een stuk boom omzagen


Rietmatten


Mijn werkhandschoenen in kruiwagen


Stuk omgezaagde boom


Gele band was hard


Nestkast waarvoor weet ik niet
bij houtril waar ik een stuk voor moest lopen 


Van een open dag


Omgeving rietschuur


Hier lossen kruiwagen bij grote broer 
waar de banden van lek zijn


Kapstok


Trappen


Pauze attributen


Rietschuur ballon gevonden


Limousin koeien 5 volwassenen en 1 klein kalfje gezien


Wildrooster onder water

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.