zaterdag 10 december 2022

Zaterdag wandeling eendenkooi en gewerkt

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 opstaan, berichten en zo. Ik was mijn trui vergeten, speciaal terug gegaan. Ik was daardoor aan de late kant. 

Aanwezig waren John, Rut, Teun, Jacques, Rini, Paul, Thijs, Jan en ikzelf. 

Er stonden nog 6 namen op mijn lijstje die er deze keer niet waren.

We hebben een grote els omgezaagd en in stukken gezaagd en geknipt. De kruiwagens met hout heb ik naar voren bij Teun gereden. Hij was bezig met een bijl.

Toch was het geen takkenzooi.

Ik voel me verder goed, dadelijk geen werkbroek maar spijkerbroek aan en naar Harm en boodschappen doen.

Statistieken;
1,88 Km afgelegd.
32:36 opnametijd.
4,43 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,78 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1UwtxFicuOZ-Ofh2TXu5TL-6nyAGzYK0&usp=sharing


Wandelrit van deze zaterdag


Begin eendenkoooi


Hout voor de openhaard


Gekloofd


Pad bij water


Kruiwagens en zo


Uitgegraven voor de bevers?


Brug


Vanaf de brug naar de plas


Plas


Riek met camera neemt op bij beweging


Riet


Kruiwagen gevuld


Stukje hout heb ik bewaard 
snoeischaar gebruikt 


Trapje bij omgezaagde es


Takkenzooi


Kruiwagen moest ik naar Theun bij de ingang brengen


Gaas tegen bevers, mos op stuk oude boom


Oude boom, stukje brug, gaas en zo


Deze weer naar voren gebracht


Brug moest ik met kruiwagen gebruiken


Houtril bij kromme oude boom


Slot open van ladder


Bok om hout te zagen 


Links oud rechts vers hout


Apart plekje


Groene plank kun je op zitten


Pauze; bekers, suiker, koeken en zo


Gevulde koek op blikje cola


Werkhandschoenen bij spritskoek 


Speeltuin van Zwietenpark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.