maandag 26 december 2022

Maandag Utrecht kerst

Vanmorgen ging de wekker om 8:15 ruim de tijd om te vertrekken naar het station per fiets.

9:23 zou de trein naar Utrecht CS vertrekken het werd 9:38 In Utrecht moest ik 25 minuten wachten op de bus lijn 4 naar Voorburg, uitstappen Hengeveldstraat, 

Daarna zijn we vertrokken voor een wandeling in de buurt, Jan van Galenstraat, Alexander Numankade, Anatomiegebouw, diergeneeskundige dienst, Griftbrug(1917), Poortstraat, Hoefsmederijpad, Bekkersstraat, Dekhuizenstraat, Jan van Galenstraat en weer terug.

Warm gegeten toen we terug waren.

17:07 ging de bus richting Utrecht CS, 17:24 ging de trein, ik hoefde niet te wachten kon gelijk instappen.

De fietsrit ging ook prima. 

Ik voel me verder goed, blij dat alles goed is verlopen. 

Morgen rustige dag geen Adm. Scholing.

Statistieken;
57,33 Km afgelegd.
1:39:19 Opnametijd.
49 Km/u gem snelheid bij beweging.
135 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1kI767lfuSPPzsZzWeNJVvgJ42BKVcXM&usp=sharing


Fiets, trein en busroute


's-Hertogenbosch CS boven de sporen


Nooit gezien


Sporen


Verderop Paleisbrug


Roltrap


Hier mijn anonieme OV-chipkaart opgewaardeerd


Utrecht D2 


Utrecht voor bussen 


Locomotief


Bij de bussen 


Rabobank en zo


Gelede bus 


In de bus


Uitzicht van mij ouders 8 hoog


Naar de parkeergarage


Wat oudere huizen 


Anatomiegebouw bouwjaar rond 1920 schat  mijn vader


Boten


Kapper van mijn vader 


Smeedijzer Griftbrug 1917 voorheen voor trams


Zo maar


Ook


Pampusgras bij mij groter en ouder 


Regenton


Deur anatomiegebouw 


Netjes verzorgd


Meer bootjes 


Brug verderop mijn ouders  


Kruispunt bij mij ouders 


Beeldje Vincent van Gogh komt uit Nuenen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.