woensdag 7 december 2022

Woensdag fietsrit Bokhoven en terug

Vanmorgen kwam ik lastig op gang. 10:16 begon mijn geo app op mobiel. Daarvoor was afgehaald en opgeborgen.

Vertrokken in noordelijke richting, Lokeren, Sluisweg, Treurenburg, Crevecoeur, Henriëttewaard, Graaf van Solmsweg,  Bokhovense Maasdijk, Gravin Helenastraat, Baron van der Aaweg, fietspad langs de Maas, Graaf Engelbertstraat, Gravin Helenastraat, Bokhovense Maasdijk, Graaf van Solmsweg, Schoolstraat, De Vutter, De Beemd, De Bloemendaal, Maasoerverpad, Engelensedijk, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpasssage. 

Gelukkig vrijwel droog over gekomen.

Ik zag bij Harm Antoinette, later Mary en Hanneke.

Ik voel me verder goed, balans goed vind ik zelf.

Statistieken;
20,46 Km afgelegd.
2:08:18 Opnametijd.
10,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,12 hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1MRrqeIjbN7P1sMlVLFO0ygdld6dYWzk&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Hoogwerker kwam net aan


De naald Lokeren


Sporen bij sportvelden


Volkstuintjes bij Wasweg en Sluisweg


Vanaf de Sluisweg


Zilverpark 


Verderop


Meander bassischool achteringang


Elektrische bussen onder hoogspanning
niets met treinen te maken




Plas


Plas omgeving Crevecoeur


Sluis Henriëttewaard 


Nieuwbouw Haverleij 


Uiterwaarden Maas 


Bootjes


Kerk Bokhoven


Fietspad terug


Koeien uiterwaarden 


Haverleij Oberon Engelen hier ben ik vaak geweest.


Sluis Henriëttewaard 


Plas bij Schoolstraat Engelen


Huisje staat er nog niet zo lang


Dit bord staat er het hele jaar door


Hoogspanning, silo's, windmolens en zo


Nog een plas


Post


Orthen 't Uivernest zonder steigers


Spoorweg overgang 


Hoogspanningsverdeelstation Orthen


Hambakenweg Total tankstation

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.