donderdag 1 december 2022

Donderdag fietsrit, Lokerenpassage, Adm. Scholing en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 om de was te starten. Daarna even rust tot 9:30 om op te staan.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Hambakenweg, Orthen, Ertveldweg, Zandzuigerstraat, van Herpensweide,  Adelheidstraat, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg, Polsbroek, Durendael, Lokerenpassage. 

Daar bij Harm geweest, brief op de bus gedaan en agenda gekocht. 

Weer thuis vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark,  Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerstraat Adm. Scholing.

Ik had daar te maken met Els, Mohammed, John, Hanny en anderen.

Vertrokken naar de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Fort Orthenlaan, Ketsheuvel, Schanswetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Mijn nieuwe monitor was bij de buren bezorgd kon ik daar ophalen. 

Ik voel me verder goed, balans aardig goed.

Statistieken;
18:98 Km afgelegd.
2,01:56 Opnametijd.
11,50 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,20 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=14SrRetaE15SQNLpT48f8h4fPXazLbV4&usp=sharing


Fietsritten van deze donderdag


Transformatorhuisje 


Kantoorpand bij Hambakenweg


Abn-Amro  


Hoogspanningsverdeelstation SPS en zo


Totaltankstation Hambakenweg zie ik weinig van deze kant


De kortingknaller


Relatief nieuw


Spoorwegovergang Orthen 


Idem


Boten op het droge 


Grondverzetmachine


Nieuwbouw 


WeenerXL van Herpensweide fietsenstalling 


Hoofdingang 


Brievenbus 


Boerengoed horeca tractor


Noorderplas


Treurwilgen


Jumbo laden en lossen


Nieuw gevel winkelcentrum Maaspoort


Uitzicht vanaf zolder


Plas bij Noorderplas


Nieuwbouw hal omgeving Omron Maasoeverpad


Stukje Maasoeverpad 


10 maal opslag of caravanstalling


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


Gemaal takel voor drijvend afval 
daarachter GSM mast


Adm. Scholing mijn plekje 


Bij brug Zandzuigerstraat


Stukje Ketsheuvel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.