maandag 19 december 2022

Maandag fiets en wandelroute

Gistermiddag thuis gebleven, koud en ijzelkans.

Vanmorgen was ik niet fit genoeg, niet naar de dierenweide geweest. Wel een was gestart en later opgehangen. 

Daarna vertrokken voor een fietsrit, vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, bij Buitendijk, Emmaplein. 

Fiets geparkeerd onder station en stukje gewandeld.

Jan de Groot was dicht ivm personeelsproblemen voor de maandag.

Stationsweg en weer terug onder station, gefietst naar de korte Havenstraat, Havensingel, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Dadelijk om14:00 komt Manja mijn casemanager is de bedoeling.

Ik voel me verder nu wel redelijk.

Statistieken;
9,59 Km afgelegd.
1:21:58 Opnametijd.
9,93 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,04 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1I1mR31gPn8_QSNO-RhKR--4sPyA32I0&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze maandag


Klokkenlaan bezig met zand en de weg


Fietspad nog wel in orde


Asfalt nieuw


Container


Bocht nieuw asfalt


2 schuine gevels daarachter nog 1


Cementrum


Wethouder Schuurmanslaan balkons weg, daarna niet veel gedaan


Heinde en ver links Orthensewweg 56 kwam ik vaak


Omgeving Buitendijk 


Bussen bij station


Hier later iets gekocht


Station


Jan de Groot was dicht


Mozaïekbankje 
 

Zuilen bij brug


Detail


Veel slotjes


Vanaf de brug


Beeld stationsweg


Weinig verkeer


Nooit geweest


De Draak


Fietsenstalling


Rij 17 gebruik ik vaker


Kapperswinkel


Bethel kerk ooit binnen geweest met een zangavond


Nooit binnen geweest


Dommel


Schuine gevel onderin Unique uitzendbureau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.