dinsdag 13 december 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpasssage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 tijd genoeg om op te staan, ontbijt, berichten en dat soort dingen. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg en Adm. Scholing.

Ik had te maken met Frank, Ilona, Els, Prisca, Chantal, Tamara en Bert.

Weer voor de koffie en thee kunnen zorgen.

Ze waren bezig met foto's maken en een latje aanbrengen.

Daarna de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, station, Emmaplein, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan, onder de A59 door en naar huis.

Vandaag gebruik ik de herenfiets donderdag misschien de damesfiets repareren.

Ik voel me verder goed, dadelijk De Stijl, Harm, Lokerenpassage, boodschappen, rust, koken, eten en misschien naar badminton.

Statistieken;
12,33 Km afgelegd.
1:05:32 Opnametijd.
13,50 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,84 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1LILIApTof-kXKrmRc8_JZ6oirKt97IY&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Pauzetafel kerstboompje nieuw


Kunst


Cafetaria soort terras is nieuw


AH Helftheuvelpassage


Kunst kerst boom


Kleine handschoenen 


Sokken


Paspoorthoes


Fietslampjes


Kledingwinkel


Kom ik nooit


Kerstman


Boodschappen karretjes


Tassen


Snoepje 


Xenos knuffels


Echt nep


Stoel


Wijn


Drank


Snickers 


Knorr ovenschotel


Messen


Kiwi's 


Witte rotsblokjes chocolade 


Pastinaak ken ik niet goed.


Big Bazar glitterslingers 


Platte en gewone stekkers


Plastic potjes speelgoed


Schrijfblok

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.