woensdag 14 december 2022

Woensdag fietsrit en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 na ontbijt, vertrokken voor een kleine fietsrit.

Vertrokken in noordelijke richting, Maaspoortweg, Lokeren, Empelsedijk, Empelseschans, Sluisweg, Hengmeng, Polsbroek Hazenburgstede en terug.

Even rust en daarna op mijn vader gewacht hij kwam rond 10:30.

Samen op fietsen naar de Lokerenpassage gereden via de lage brug omdat mijn damesfiets nog schakelproblemen heeft. 

Even bij Harm geweest, bij de kantoorboekhandel Wim kort ontmoet en daarna Jumbo met Mary. 

Ik voel me verder goed, beetje moe, niet erg.

Statistieken;
5,07 Km afgelegd.
1:12:58 Opnametijd (vergeten om uit te zetten) 
8,75Km/u gem snelheid bij beweging
19,66 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-eaj_-nPH91BiZ7LFmJ9mO0Ul_92OOo&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Bij Maaspoortweg Schanshoek 4


Dezelfde Maaspoortweg


Lokeren


Routes Maaspoort


Bevroren bij sportvelden


Wasweg 


Geluidsscherm A2 bij Oud Empel


De Lachende Vis horeca


Feestzaal 


Terras De Lachende Vis


Stukje Oud Empel


Balken lopen door, waaromwet ik niet


Dijk richting Maasboulevard


Links Empelseschans


Huis heb ik gebouwd zien worden hier ben ik jaren niet meer geweest.


Bochtje


Speelgoed in beton, waarom weet ik niet


Kindcentrum de Wijboom


Hengmeng


Brug bij Noorderplas


Omgeving Polsbroek


Wilde ganzen 


Mozaïek bankje 


Achterkant met mijn herenfiets


Kunst RVS dier?


Voetgangers kunnen oversteken



Boodschappen; kant en klaas maaltijden, 
hotdog's melk, haringen en handschoenen vader


Nog meer kant en klaar 


Tomaten


Citroengras heb ik nooit gebruikt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.