dinsdag 6 december 2022

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 ontbijt, berichten en dat soort dingen.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik had te maken met Els, Bert, Remco, Helen en Ton, aardig rustig.

Daarna de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg,  Simon Stevinweg, onder station door, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Bij de Helftheuvelpassage zag ik Harrie. 

Deze keer niets gekocht, ik had nog voorraad.  

Ik voel me verder goed, balans aardig goed.

Dadelijk nog naar De Stijl, Harm, rust, quiche eten en badminton.

Statistieken; 
12,29 Km afgelegd.
1:06:19 Opnametijd.
13,07 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,15 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=158-6B72RdLYpG8pj9_1oNG4pdokfwV4&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Boodschappen van gisteren;
Ice tea perzik 2, cassis, Energy mix,  Yoghurt, 
aardappelen, Sperziebonen en stukjes kip 


Omron plas


Graaf van Solmsweg, onder A59 ruimte voor water


Hedikhuizerweg


Kast met kantoorartikelen


Mob kar 


Kunststukje 


Gereedschapskist


Schrift van verleden week


Bakker van Keulen


Slager


Reisbureau


Steentjes Vers Inn


Notenbar


Chocolade winkel


So Low klompjes


Kabel voor stoelen en zo 


Berkenbomen afscheiding


Jumbo


Papier Bruna


Horloges en zo


Kettingen


Taarten


Big Bazar fakkel


Big Bazar dreft


Afwasborstels 


Kussen?


Water tappunt 


JOP (Jeugd Opvang Plek) 
brand geweest linker bankje weggehaald 


Emmaplein voorheen BD pand, 
rechts beeld van Christus
en klokkentoren viel me eerder niet zo op 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.