zondag 27 maart 2022

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:00 mobiel was al op zomertijd gegaan. DCF klokje met radio synchronisatie ook. Ik moest mijn horloge, klok, wekker beneden en vaste telefoon beneden met de hand goed zetten.

8:30 tweede wek tijd, douche, ontbijt, berichten en zappen met de tv en vertrek.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Evertsenstraat kerkboulevard.

We hadden onze eigen dominee het ging over Mattheus 15 o.a. over handenwassen kindermoment ging ook met water en handenwassen. 
En hij heeft in mijn boekje geschreven, en wat meer over kinderdoop/volwassendoop verteld, vind ik belangrijk vanwege een discussie op Facebook hierover.

Na de dienst koffie gedronken, en diverse mensen gesproken waaronder Cor.

Snelweg over Kruiskamppad, Meerheuvelweg, de Gemeint, Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, De Haverleij, De Beverspijken, Vutterpad, Rietveldenweg, Zandzuigerstraat, Orthen, Het Wielsum, Bokkelaren, Klokkenlaan fietstunnel en terug.

De route terug was aardig bijzonder want op een zondag kom ik hier maar zelden of nooit

Geen bericht uit Utrecht gehoord, dan zal het hopelijk niet erg zijn met mijn vader.

Ik voel me verder wel goed, leuke dag had ik. 

Statistieken;
19,81 Km afgelegd.
2:02:35 Opnametijd.
11,81 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,37 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze zondag


Koeienhuisje mij onbekend bier leeg achter gelaten


Braam gesnoeid al even


Maasoeverpad daarachter Vutterpad


Vutterpad 


Omgeving Engelenmeer


Grazers


Stukje rechtdoor


Stuw grote bek  Bossche sloot


Andere kant


Engelenseweg lang recht stuk


Soort brug bij de hekken water


Stukje Daliënwaerd 


Iets verder


Trap bij parkeergarage en zo 


Vlag slap weinig wind


Bij de uitgang 


Treurwilg al aardig groen 


Rotonde


Districtsbureau politie 


Mooie wenteltrap Beverspijken 


1 2 3 4 deuren 


Vutterpad windmolen


Afrit A59 hoogteverschillen niet zo goed zichtbaar


Tango tankstation Rietveldenweg 


Heineken terrein


Silo's Zandzuigerstraat


Deze keer met schip


Omgeving Brabant Hallen


Fietspad rechts treinspoor


Het Spinnenwiel omgeving het Wielsum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.