vrijdag 25 maart 2022

Vrijdag geen OAD wel fietsrit

Vanmorgen was ik erg moe, zo moe dat ik niet naar Vught ben gereden. 11 weken terug was de voorgaande keer afwezig.

Gebeld met Mardi van OAD en Sjors van de Pettelaarseweg. Na de nodige rust de fiets van stal gehaald.

Vertrokken in westelijke richting van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg, Helftheuvelweg, Kooikersweg, Oude Vlijmenseweg, Veemarktweg, Boschdijkstraat, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Bij de Lokerenpassage Harm van shoe care, Walter en Patrick van het Stoepje ontmoet. En diverse andere bekenden gegroet en/of gesproken.

Ik voel me nu verder wel goed, dankzij de rust.

Statistieken;
13,76 Km afgelegd.
1:40:16 Opnametijd.
11,28 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1StNVZhnrJ3UXoxhhobezlnw2OYnabpYb&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Hondje zelf gemaakt jaren geleden met gietklei, 
in de oven, glazuur er over en afbakken.
Bethaniëstraat creatieve afdeling
daar was ik opgenomen toen.


Plas bij de Noorderplas 


Omron plas met stuwtje


Windmolen achter nieuwe blaadjes in komst


Zig zag weg vanaf het Maasoeverpad rechts Graaf van Solmsweg 


Caravanstalling bij boerderij


Stukje zig zag weg


Onderkant GSM mast 


Hoe hoog zou ik niet weten


BAAC deze keer geen mensen buiten op de bankjes 
iets met archeologie 


Nieuwe gevel en bestrating, bomen gesnoeid


Helftheuvelpassage A


Helftheuvelpassage B


Helftheuvelpassage C


Blokker 


Blokker


Haardrogers


Ontkalker 


Populierenlaan vanaf de Oude Vlijmenseweg


Diverse bruggen 


Diverse flats bij het water.


Bankje even gezeten


Functie onbekend Oude Vlijmenseweg 


1931 omgeving Brabant Hallen 


Groot rotsblok 


Vrachtwagen nog maar een half jaar oud 
heb ik verderop gevraagd


Steigers nu meerdere boten 


Smalle loopbrug richting Citadel trap en links roeivereniging


Rotonde bij De Schans


Boodschappen ice tea, toetje, aardappelen, vlees, 
broodjes, sperziebonen, chips en zwart wit ballen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.