woensdag 2 maart 2022

Woensdag was , bed, Adm. Scholing en Lokerenpassage

Vanmorgen had ik het beddengoed klaar gelegd want Tamara zou komen, maar rond 8:50 kreeg ik het bericht dat ze verhinderd was. Zelf maar mijn bed verschoont en de wasmachine gestart.

Ik was wel aardig moe, maar heb kunnen uitrusten.

Daarna vertrokken richting van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg. Adm. Scholing. 

Ik had te maken met Els, Tamara, Andricke, Corné, Carol en Herbert. Afwezig Eric en Felicia.

De weg terug ging via de Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Diezekade, Veemarktweg, Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Ik voel me verder goed, beetje moe en spierpijn, maar dat is niet erg.

Statistieken;
12,75 Km afgelegd.
1:26:31 Opnametijd.
11,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,72 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16gOcm160LusFdspXscb_2V336W5eQvja&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Draaibrug ingang eendenkooi 


Plas bij de Noorderplas


Graaf van Solmsweg bij gemaal 


Reclame bij transformatorhuisje 


Stalen balk begint achter vegetatie 


Schrift bij Adm. Scholing


Keuken adm. Scholing


Server ruimte Adm. Scholing


Schoonmaak spullen 


Planken


Bezems en sneeuwruimer 


Uit gefaseerd Gerda deed hier pepermunt in


Tosti-ijzer


Compliment gevraagd


Jamfabriek Helftheuvelweg


Overkant heel veel bierkratten


Geen punt bij Karwei


Deze keer zonder schip


Trap zonde fietsgoten Trierbrug


Omgeving Royal Welsh brug 


Schuine gevel Unique uitzendbureau onderin


Voetbrug richting Citadel omgeving 
roeivereniging Den Hartog kano's 


Voorheen horeca nu weer Chez Minee


Fietspad bij Orthenseweg


Horeca pannenkoeken 


Hoogte verschil bij sportvelden Hambaken 


Maaspoortweg deel fietsen en tankstation en zo 


De Schans achter rotonde


Trap bij Maaspoortweg


Piramide koepel midden in het winkelcentrum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.