woensdag 16 maart 2022

Woensdag bed schoon, kapper, was, stemmen, Lokerenpassage en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 beddengoed er af, was gestart, schoon beddengoed er op, kapper Brainwash bezocht, was opgehangen, gestemd bij de Schans, Lokerenpassage Harm en Jumbo Mary, vertrokken naar de Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Bij de Schans bij het stemmen zag ik kort Jeanette.

Aanwezig bij Adm. Scholing Els, Tamara, Andricke, Corné, Carol en Eric.  Afwezig Herbert en Felicia.

Formulieren voor de WMO voor de gemeente ingevuld. Mail van Tzorg over planning beantwoord. 

Ik voel me verder wel goed, rustige avond hoop ik.

Statistieken;
14,88 Km afgelegd.
1:45:21 Opnametijd.
12,18 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=11y3rRZncRn2S0iitAD9umUdqEIrrcq7w&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Rioolputten leeg zuigen 


Hek kapot waarom laten ze die taken liggen?


Cafetaria de Rompert 


Kapper Brainwash 


Groetenboer 


Takken


Gerbera's 


Brainwash koffie en chocomel


Wachtruimte 


Spiegels


Hier kom ik niet vaak omgeving parkeerplekken 
bij het winkelcentrum Maaspoort


Rotonde kunst 


Verkiezingen


Schans sporthal waar ik normaal badminton doe
nu stembureau 


Die kant op


Boeken bij de ingang 


Jumbo wijnvat 


Boodschappen melk, cassis, peultjes en brood


Plas bij de Noorderplas 


Ingang van Zwietenpark


Zig zag weg


KEK Graaf van Solmsweg


RDW Hedikhuizerweg


Trierbrug geen schepen deze keer


Speelgoed


Zonweringen 


Cafetaria 't Kruispunt 


Hambakenweg tankstation hier ooit een aanhangwagen gehuurd


Omgeving het Wielsum


Bokkelaren flat en kunst

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.