maandag 21 maart 2022

Maandag Vught dierenweide lunch en lekke band

Vanmorgen ging de wekker om 7:10 ik wou rond 7:45 op de fiets zitten, en dat is gelukt. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Aartshertogenlaan, station, Vughterweg, Koningsweg, Vughterweg, Bosscheweg, Taalstraat, Boxtelseweg, omgeving Parklaan dierenweide.

Aangekomen bij de kantine koffie gedronken, omdat Frans er niet was alleen het afval uit de diverse bakken alleen gehaald. Ging wel lastig maar het is gelukt. Verder aanwezig Marcel(2), Petra, Henri, Rien, Rudy, Ali, Patricia en anderen. Verder afwezig Ad, Chiel en Wil. 

Er moest veel klaar gezet worden voor de lunch van verwenzorg, rond de 18 stoelen, 4 tafels, borden, bestek dat soort dingen. De tafels en stoelen moeten schoon gemaakt worden, later kwamen er tafelkleden bij. We zaten lekker buiten prima weer er voor. 

Er kwamen diverse mensen verder bij kijken; Dorien, Natasja, Henk, Joke en anderen.

Terug Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Pettelaarseweg, Parade, Sint Josephstraat, Zuid Willemsvaart, Citadellaan, Taxandriaplein, Frederik Hendriklaan, Mgr Diepenstraat , lekke band lopen, Rompertsebaan, Sint Teunislaan, Cementrum reparatie band, Klokkenlaan en terug.

Ik heb wel pech met lekke banden de laatste tijd, deze binnenband zat er nog maar een paar weken op, gelukkig was ik niet heel ver weg van Willem Cementrum. En doet mijn pompje het nu wel goed. Verder diverse mensen aanwezig waaronder John. 

Even thuis geweest, en daarna naar het winkelcentrum ik zag daar mevrouw de Jong, Jaco en Paul. Gewoon boodschappen kunnen doen. 

Ik voel me verder wel weer goed. 

Statistieken;
20,3 Km Afgelegd.
1:58:39 Opnametijd.
11,11 Km/u gem snelheid, stuk gewandeld.
20,88 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mqzd4_JjEiNVfBaOfWo-Lvxneol8RbdS&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Hoekje bij brug


Voorheen wit


Omgeving Buitendijk weinig wind


Koningshuis


Essent gebouw


Relatief nieuw hier rechts gehouden 


Parklaan 21 weinig wind


Kippen bij varkens 


Brede weg 


Kas en kantine 


Ketelhuis en hoekje fietsenwerkplaats


Omgeving Grab en Go


Figuren hebben met kerst te maken 


Bolderkar met vogelhuisjes 


Bladblazer bij hout


Schroeven en draadijzers 


Ophanging balk


Bankschroef hout mijn opa was timmerman, 
zijn bankschroef lijkt hier op


Panda eet bamboe kast


Striptang


Huisje voor kippen had ik nog niet eerder gezien.


Onder de watertoren later kwamen er hier tafels bij


Begint iets te worden 


Versiering opgehangen


Pasteitje 


Zalm en zo


Eitje met vulling


Brie, broodje  en zo 


Appeltaart en ranja 


Boodschappen stroopwafels, Senseo pads, chocolademelk, 
Energy Mix, tuc en aardappelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.