zaterdag 19 maart 2022

Zaterdag eendenkooi en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg om te vertrekken naar de eendenkooi.

Ik had daar te maken met Rut, Ton, Annemiek, Tim, Jacques, Sander, Nelly, Paul, John en Jan. 
Afwezig Teun, Rini, Alfons, Thijs, Iwein, Agnes en Nicole. 

Met de kruiwagen gelopen, laden en lossen 3 sessies zeg maar.

Ik ben een beetje moe, maar dat geeft niet.

Ik voel me goed verder het moeilijkste weer even gehad hoop ik..

Dadelijk even Lokerenpassage, heb niets nodig.

Statistieken;
1,68 Km afgelegd.
36:37 Opnametijd.
3,52 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,59 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=19vqZpCujdUdkYRovnuAUHpRWPpfiwv_1&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Weg bij eendenkooi


Soort doorgang 


Bezems voor vuile laarzen


Bever werk?


Allemaal met de hand gezaagd


Kruiwagens bij ingang


Kleine brug


Brug richting ontmoetingsplek


Plas in het midden


Tent en bankje staan er al even


Werkzaamheden


Rietmatten in de maak


Rietmatten


Container en kruiwagens


Gereedschap


Slot en zo 


Touw bij tent


Zwammen bij oude boom


Insectenhotel en bankjes 


Kooikershuisje 


Bast los waarom weet ik niet


Bij een vangpijp voor de kooiker


Zicht op de plas


Weer een lading hout


Van Zwietenpark zicht op speelplek


Koeien


Schaduw en zo


Vlakbij huis, knotbomen en riet, water en zo


Scouting gebouw


Hoekje stenen, metaal en hout

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.