donderdag 17 maart 2022

Donderdag Ontmoetingsgroep De Stijl en belasting

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 ik hoefde pas rond 9:05 op de fiets te zitten en dat is gelukt. 

Vertrokken in zuidelijke richting, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Taxandriaplein De Stijl..

Bij De Stijl waren ze nog met tafels aan het sjouwen. Ik zag daar Clementine en Wisse en later Lotte.  

In de ontmoetingsgroep zaten Indira, Sien en later Joke.

Vanaf het Taxandriaplein Geldersedam, Muntelbolwerk,  Graafseweg, Wilhelminastraat. Naar Coppens belastingzaken gefietst is toch goed gelukt. Jetty was er niet, een collega heeft mijn geld aangenomen. 

Daarna Beatrixstraat, Hintham, Victorialaan, omgeving stadion veel graffiti leuk voor de foto's.
Stadionlaan, Bruistensingel, De Harendonkweg,  Maaspoortweg en Lokerenpassage.
Bij de Maaspoortweg Paul van de eendenkooi ontmoet en later bij de Lokerenpassage Trudy van de kerk.
Even bij Harm geweest, verder geen boodschappen nodig en weer naar huis.  

Ik voel me verder wel goed. Geen grote plannen verder vandaag.

Statistieken;
13,24 Km Afgelegd.
1:28:51 Opnametijd.
11,59 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,78 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1n2OwW3Z-eHxxQJSqeZi-2Vek6krunV8y&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Kliko's leeghalen


De Hooghe Clock rechts nieuwer


Klokkenlaan ongebruikelijke hoek 


De Klokhoek 


De Stijl A


DeStijl B


De Stijl C wasbak


De Stijl D bar huiskamer


De Stijl E bloemen


De Stijl F


De Stijl G ruimte ontmoetingsgroep


Kunst bij de Amazones


Rondingen bij water 


Rotonde Graafseweg


Kerk bij Hintham 


Werkplaats voorheen Pierre Kemps 
heb ik gewerkt.


Kemps Hintham bestaat nog steeds


Stukje Hintham 


Graffiti omgeving stadion A


B


C


D


E


Stadion


Dezelfde plek


Station Oost ruggengraat bruggen 


Hoge Herven voorheen KPN 
ben ik vroeger vaak binnen geweest.


Carolus was een ziekenhuis 


Bruistensingel Total tankstation onbemand 
pas hier de huurauto vol getankt


De Harendonkweg geluidsscherm A59 trap overzijde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.