maandag 7 maart 2022

Maandag Vught Voorburg dierenweide en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:08 zodat ik rustig mijn ontbijt kon hebben en berichten afhandelen.

Vertrokken in zuidelijke richting. Aartshertogenlaan, station, Koningsweg, Vughterweg, Heunweg, Taalstraat, Boxtelseweg, en Parklaan. 
Ik kwam op tijd aan bij de kantine van de dierenweide. 

Samen met Frans afvalbaken geleegd en gevulde zak in de grote restafvalcontainer kunnen doen. 
De fietsenwerkplaats deze keer niet binnen geweest.
Ik had verder te maken met Ad R, Marcel, Petra, Henri, Rudy, Ali, Patricia en Christiaan.

Afwezig Rien, Chiel en Wil.

Op tijd vertrokken toen was het erg rustig. 
Via Paardensteeg,  Sterrebosweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan bij de Sint Teunislaan kort binnen bij het Cementrum geweest.  Willem gezien en anderen. Daarna even thuis geweest kunnen uitrusten, en vetrokken naar de Orthenseweg 56 kennismaking met psychiater Cato van het Fact team en Manja Spv-er was er ook bij. Cato zie ik pas over een jaar weer, Manja begin April weer. 

Terug gereden via huis daarna Lokerepassage boodschappen gedan bij de Jumbo, in de gang zag ik Jet van de Ven en later Wim van badminton.

Ik voel me verder goed, dadelijk koken en eten en een rustige avond hoop ik.

Statistieken;
19,87 Km afgelegd.
1:47:42 Opnametijd.
12,47 Km/u gem snelheid bij beweging
21,89 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1UYckJ7YDmztxSPZrhxaYqc3AGw8tH1bh&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Hier moest ik deze keer links


Aartshertog functie onbekend


Buitendijk


Hoekje buitendijk 


Waarom niet rechtdoor?


Zebra nieuw Koningsweg alles hier nieuw 


Stukje verderop


Stuwen bij Heetmanplein


Ik moest hier rechts aanhouden 


Stukje Crucifix 


Omgeving watertoren 


Watertoren


Kassen


Watertoren rechts varkens en kippen 


Achterkant kantine je kunt er omheen lopen


Binnen zwart hok nieuw 


Opgezet hertje en wandelende takken, slang en zo


Detail hertje en gezichten en zo 


Plafond boven tafels


Zie jij een weg of beren?


Glas als spiegel 


Stukje weg belangrijk punt voor mij
lastig uit te leggen waarom


Taalstraat toneelkapper 


Kunst halve brug vanaf brug ook belangrijk


Gedaantes van parkeergarage richting Parade


Sint Jan Parade werkzaamheden theater aan de Parade


Rompertsebaan 


Cementrum pauze ruimte


Tansport fietsen 


Boodschappen Jumbo; stroopwafels, vla, melk, 
chocomel, bounty's, sperziebonen, aardappelen, bier en vlees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.