zondag 13 maart 2022

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 vertrek rond 9:15 gepland deze keer niet genoeg tijd om te zappen. Ontbijt, berichten, douchen etc.

Ik zat toch redelijk op tijd op de fiets. Rut was aan het werk bij de eendenkooi; even gegroet.

En ik kwam op tijd aan bij de kerk. Dominee Meerveld schreef voor de dienst in mijn boekje. Lucas 9:23.

Nieuwe leden familie de Ruiter voor het eerst in de kerk. Hij is een neef van Wim de Ruiter.

Op tijd weer vertrokken, want Mieneke hoopt rond 14:00 bij mij op bezoek te komen.
 
Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
17,45 Km afgelegd.
2:11:36 Opnametijd (beetje laat op pauze gezet)
11,61 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,38 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze zondag


Eendenkooi ongebruikelijke hoek


Plas bij Noorderplas


Vanaf de brug bij het Maasoeverpad en A59 


Dezelfde brug


Vanaf het Vutterpad SL Stage Light


Omgeving Rietveldenweg bij de Sligro 


Kruiskampsingel Bossche Hoeve


Bijbel en mijn boekje


Blauwe kunst Kunst in de kerk 


Wijkkrant West 


Bij statafel hal 


Kerkzaal 


Vaas bloemen niet echt 


Lijdenstijd drieluik gesloten 


Kruiskampsingel links en rechts


Engelenmeer boom bij ingang 


Omgeving Engelenmeer


Fietskaart


Begin Vlijmen deze keer hier niet in gegaan.


Stuw brede bek 


Bij stuw


Soort brug 


Bij paarden


Zwaenenstede 


Begin Vutterpad


Verderop 


Rommelig terrein


Witte zuiltjes nog niet zo oud 


't Uivernest Orthen 


AAG het Wielsum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.