dinsdag 8 maart 2022

Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader op bezoek.

Vanmorgen ging de wekker om 7:40 zodat ik voor 8:15 op de fiets kon zitten. Ik kwam op tijd aan bij de Adm. Scholing.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Hedikhuizerweg en Adm. Scholing.

Samen met Els de wmo aanvraag verbeterd en gemaild naar Aafke, gelukkig gelijk bericht terug. de maandag ochtend invulling toegevoegd. Daaronder handtekening van mij gescand en ook gemaild.

Bert kwam ook even binnen. afwezig Remco, Prisca, Nigel en Eric. 

Om 10:00 vertrokken omdat ik rond 11:00 thuis wou zijn, mijn vader kon dan komen. 

Vertrokken naar de Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage stuk gelopen, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Stationstunnel, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug,  

Mijn vader kwam rond 11:15 we hebben de administratie van de  wmo aanvraag bekeken en daarna vertrokken naar de Lokerenpassage. Daarna kort bij Harm geweest na het boodschappen doen wat langer. Bij de fietsenmaker binnenband gekocht, en bij de Jumbo Knorr pak kip Madras gekocht en wat er verder voor nodig was.

Gekookt en gegeten en stukje afwas samen kunnen doen. Na het vertrek van mijn vader de afwas afgemaakt, en achter de pc gaan zitten.

Het is een optie om voor donderdag een auto te huren naar Utrecht te rijden en dan naar Giessendam ivm uitvaart vriend van mijn vader.

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
12,2 Km afgelegd.
1:18:32 Opnametijd.
12,14 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,63 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1sfPBHg4h9LB1fqL_0u03QjOfsZcCP27X&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Ontbijt en zo 


Vanaf het Maasoeverpad windmolen relatief nieuw 


Zig zag weg, het water word hier soms omhoog gepompt 


Graaf van Solmsweg allemaal relatief nieuw


Ruwekampweg pallets 


Gras en Groen


Show tuin


Moeskampweg 


Helftheuvelpassage A


Helftheuvelpassage B


Helftheuvelpassage C


Helftheuvelpassage D


Helftheuvelpassage E vaas


Helftheuvelpassage F


Helftheuvelpassage G mob kar


Helftheuvelpassage H Vodafone 


Helftheuvelpassage I Formidabel 


Helftheuvelpassage J 3 opticiens 


Big Bazar chocomel 


Big Bazar ballen


Big Bazar schoonmaakazijn 


Scooter met pauw daarachter 


1 van de 4 identieke flats


Stationstunnel 


Regenboog kleuren Stationsweg 


De Draak


Emmaplein 


Voorheen BD pand


Orthenseweg bij draaibrug


Trap en brug Citadel en roeivereniging Den Hartog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.