vrijdag 4 maart 2022

Vrijdag OAD Vught, Sjors, Lokerepassage en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:03 tijd om op te staan, ontbijt, medicijnen, scheren, berichten en vertrek.

Klokkenlaan, Rompertsebaan, Buitenpepersedreeef  plastic afval bij Supercoop, Aartshertogenlaan, station, Koningsweg, Heetmanplein, Vughterweg, Heunweg, Taalstraat,  Boxtelseweg, Glorieuxlaan, Laagstraat, Kettingweg en OAD. 

Ik had te maken met Harold(2), Ron, Mardi, Ton, Wilco en anderen. Het was rustig. Andricke, Corné, John, Jan en anderen waren er niet.

Daarna via de achteruitgang vertrokken naar Hogedwarsstraat, Parklaan, Carillonlaan, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteg Bossche Broek, Sterrebosweg, Zuiderstrandweg, Zuiderparkweg, Pettelaarseweg, Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, van Berckelstraat, Jan de la Bar laan,  Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, van Zwietenpark, Durendael en Lokerenpassage.

Bij de fietstunnel kwam Jet van de Ven me tegemoet fietsen maar ze zag mij niet. 
Even bij Harm geweest, bij het Stoepje Leo van badminton ontmoet, en Patrick gegroet.

Ik voel me verder wel goed,  dadelijk 18:00 in Empel eten is het plan.

Statistieken;
22,43 Km afgelegd.
2:11:35 Opnametijd.
13,35 Km/u gem snelheid bij beweging.
37 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1VGhe88ocInGmWC4Q8bGBYGWABBT7z5oV&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Fietstunnel gebruik ik vaak


Rompertsebaan nog niet zo oud


Buitendijk, hoogwerker en zo 


Buitendijk met water


Koningsweg fietspad rechts al weer lang open 
in het midden nieuw asfalt en aarde


Nog niet klaar


Water was me nooit eerder opgevallen 


Photoshop stedenwand Eifeltoren kan ik herkennen 
van de andere foto's weet ik geen locatie


Postweg vanaf nieuwe fietsbrug onder spoor door


Maurickbrug


Elektrische auto's laadpunt


Raadhuis Vught wanner gaat de fontein weer werken?


Tegenover Kettingweg Vught 


Grondwater meetpunt Vught 
in 's-Hertogenbosch staat er Heineken op 


WSD ingang


Plastic nietjes inpakken, 
72 nietjes x 70 rijen x 21 dozen = 105840 totaal aantal nietjes ingepakt


Werk van Wilco stoffen sorteren 


Dozen gevouwen op palet met hekwerk 


<>


Plastic afval buigzaam waarvan weet ik niet


Complex hoekje


Spiegel blad van Reinier van Arkel 


Pauze koffie gevulde koek, Mars en 
ingepakt koekje van Harold gekregen 


Uitgepakt smaakte prima 


Rode plastic nietjes 
etiketten voor gevulde doos


Carillon bij Carillonlaan Voorburg


Parade bij Sint Jan bouwplek voor het theater aan de Parade 
wanneer ooit klaar?


Sligro wagens bij Torenstraat Sint Jan kathedraal 


IJzeren Vrouw Treurwilg krijgt al weer een beetje kleur


Het Stoepje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.