woensdag 9 maart 2022

Woensdag de was, Lokerenpassage en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 zodat ik de wasmachine kon starten, en daarna nog even uitrusten. 

Morgen uitvaart in Hardinxveld-Giessendam dan moet ik eerst mijn ouders ophalen per huurauto. En later ook weer terug.

Huurauto besteld voor morgen per internet, er was ingesproken op de voicemail, terug gebeld, misschien iets duurdere klasse aanwezig. 

Schone was opgeruimd, natte was opgehangen, 

Bij Harm geweest voor nieuwe veters bruine schoenen.

Onderweg Willem en Ria ontmoet was leuk.

Naar de Adm. Scholing geweest. Ik had te maken met Els, Andricke, Eric en Carol. Afwezig Tamara, Corné, Herbert en Felicia.

Vanavond kerk biddag begint om 19:30.

Ik voel me verder goed.

Statistieken; 
11,8 Km afgelegd.
1:18:08 Opnametijd.
12,84 Km/u gem snelheid bij beweging.
23,67 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1JF9wyrIOD7QqRV4Ld8ebNBEqClZc2fVr&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Vlakbij huis


Hier kom ik vaak


Transformatorhuisje graffiti nieuw


Omron plas rechts stuwtje 


Maasoeverpad 


Graaf van Solmsweg.


Nieuw


Ook nieuw


Voertuig Hedikhuizerweg staat er al heel lang


Schrift Adm. Scholing 


Bij whiteboard 


Suiker, melk, thee en zo 


Mag uitgeruimd worden


Bureau


Werkplek met Photoshop 


Koffie bijvullen 


Zandzuigerstraat 


Krokussen


Zonder schip deze keer


Omgeving Ertveldplas Trierbrug


Omgeving WeenerXL deze keer links aangehouden 


Brug over fietspad


Station Oost ruggengraatbruggen 


Stukje brug


Bij het spoor en zo 


Brug gebruik ik vrijwel nooit


Bruistensingel 


Plas bij flat


Zevenhondt tandzorg


Kokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.