donderdag 3 maart 2022

Donderdag bloedprikken, Haverleij, Lokerenpassage en lekke band

Vanmorgen afspraak gemaakt om bloed te prikken, kon daar terecht om 10:10 bij de Sint Teunislaan.

2 enveloppen met formulieren bij me, die bleken vrijwel identiek te zijn. 

Daarna een stuk kunnen fietsen; begonnen bij de Sint Teunislaan bloedafgiftepost, Klokkenlaan, van Zwietenpark, Polsbroek Hengmeng, Sluisweg, Treurenburg, Crèvecoeur, Henriëttewaard, Haverleij, De Bellaard,  Daliënwaerd, Langekamp, Engelenseweg,  De Gemeint, Meerheuvelenweg, Kruiskamppad, Kruiskampsingel, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Christiaan Huygensweg, Stationstunnel. Stationsweg, Havensingel,  Orthenseweg, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg en Lokerenpasssage. 

Even bij Harm geweest, daarna richting huis

Mijn achterband werd steeds zachter het laatste stuk moest ik lopen. Dadelijk repareren is het plan.

Jan even gezien.

Ik voel me verder wel goed. hopelijk kost de band repareren niet veel tijd.

Statistieken;
20,74 Km afgelegd.
2:41:51 Opnametijd.
10,83 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,05 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12Ue8udaYc95WR1CiCrRStH9I9wRQDGHc&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Bloedafgiftepost pasje JBZ ziekenhuis 


Gebruikte naalden


Bij de ingang


Van Zwietenpark stuwtje op afstand te bedienen


Bij fiets/wandel brugbrug over de Maaspoortweg Hengmen


Marie Koenenweg


Ganzen bij water daarachter de Maasdijk vanaf de Sluisweg


Iets verderop 


Bussen met bovenleiding oplaadpunten 


Sluisweg plas naam weet ik niet


Bij Treurenburg chauffeurscafé


Koffie in stijl 


Tafel 


Richting Hedel relatief nieuw asfalt


omgeving Crèvecoeur


Sluis Henriëttwaard schip van Hardinxveld het dorp van mijn opa en oma


Omgeving sluis steigers drijven dus verschillende water niveaus mogelijk


De Bellaard


Stukje Daliënwaerd 


Bossche Hoeve 


Kruiskampsingel meander flat


Rotonde bij Koikersweg daarachter de Taling


Klimtoren bij populierenlaan 


Bij stationstunnel 


Dommel bij de Havensingel 


Schuine gevel 


Draaibrug


Reclame 5 borden 


Tunnel omgeving Vaaltweg voorheen wit


San Salvator gezondheidscentrum voorheen kerk 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.