donderdag 10 maart 2022

Donderdag uitvaart en autoritten

Vanmorgen ging de wekker om  7:10 ik wou rond 8:00 aankomen bij het autoverhuurbedrijf en dat is gelukt. Ik kreeg een zwarte Ford Fiesta mee. De rit ging niet helemaal lekker, veel file en de mobiel navigatie stuurde me een verkeerde kant op. Maar ik ben aangekomen bij mijn ouders, iets aan de late kant.  Door gereden naar Hardinxveld-Giessendam het dorp van mijn vader. We gingen naar de uitvaart van Pieter den Breejen maar die heb ik nooit gekend. We gingen eerst naar het huis van Oom Gert en tante Coosje vlakbij de kerk en begraafplaats. Het was een mooie dienst veel herinneringen gehoord. 

Na afloop auto opgehaald en naar De Parel gereden koffie bijeenkomst. Via omweg bij de Buitendam stukje gekeken bij de huizen en zo. Even weer naar Oom Gert gereden en nog wat gepraat. 

De weg verder ging via Giessen-Oudekerk graf van mijn opa en oma bezocht. Daarna richting Utrecht.

De weg terug ging ook goed, wel met een beetje file. Direct naar Inqar gereden, eerst getankt. Verder ging het inleveren goed.

Naar de Lokerenpassage gereden, Harm gesproken en nieuw kabeltje gekocht voor mijn mobiel, want de oude deed het niet meer goed. 

Ik voel me verder goed, blij dat het toch gelukt is. 

Statistieken;
101 Km afgelegd.
1:57:42 Opnametijd.
58 Km/u gem snelheid bij beweging.
112 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1uCujHBddiEa7DuMAthtyFRUIIpt4ZeuM&usp=sharing


Autorit van deze donderdag


Kerkdienst hervormde kerk
ik was hier nog nooit binnen geweest


Haken voor jassen 


Lange stoet richting begraafplaats


Begraafplaats


Dezelfde


Familie ligt hier 


Bij De Parel 


Dezelfde trap die wist ik nog van heel lang geleden 


Liturgie 


Reclame


Broodjes 


Zebra's wat dichterbij


Vazen


Berkenbomen en zo 


Broodjes


Harmonium 


Nog meer berken


Zwanen


Haan


Stier


Podium 


Op tafel 


Zithoek


Berken en zo 


Bij Oom Gert en tante Coosje 


Wandkleed


Orchidee

-----------------------------------------------

Weer 's-Hertogenbosch 


Bij Harm




Voorheen Pjotr


Groenteboer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.