dinsdag 22 maart 2022

Dinsdag Adm. Scholing Helftheuvelpassage en vader op bezoek

Vanmorgen ging de wekker om 7:35 ik wou voor 8:15 op de fiets zitten en dat is gelukt.

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg.

Bij de Adm. Scholing hadden we Marieke ipv Els en verder Bert, Prisca en Nigel. Afwezig Remco en Eric. Om 10:00 alweer vertrokken niet veel verder gekomen met Photoshop.  

Route verder met Helftheuvelweg,  Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Stationstunnel, Emmaplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Mijn vader was een beetje aan de late kant, niet erg.

Gefietst rond de Noorderplas, Lokerenpassage Harm, fietsenmaker, Jumbo Mary en terug. 
Gekookt en gegeten snijbonen, zalm aardappelen en vla. Daarna de afwas, en toen was het al 14:15 vertrek van mijn vader. 

Ik voel me verder wel goed, hopelijk vanavond fit genoeg voor het badmintonnen.

Statistieken;
11,97 Km afgelegd.
1:09:09 opnametijd.
11,90 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,31 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-uFvoZwuROaEz3NyDhwJQidaZIsqoIxJ&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Koeien aan de wandel


Plas bij de Noorderplas


Transformatorhuisje met reclame


Fietspad en wandelpad bij ingang van Zwietenpark


Maasoeverpad


Rechts lantaarnpaal  37 link 38
Verderop zonnecellen en GSM mast 


Onder viaduct Graaf van Solmsweg 
onder  de A59 ruimte voor het water


Adm. Scholing, whiteboard magneten en zo 


Hoekje voor de thee, suiker, koffiemelk, bouillon, bekers, 
roerhoutjes, koekjes, zoetjes  en keukenpapier 


Spiegel blad


Steekmapjes 


Perforators en zo


Liniaal, papiertjes en zo   


Statief waarvoor weet ik niet


Mijn schriftje van 2 dagen 


Verhuisdoos


Ingang Helftheuvelpassage


Slager


Schoenen en broekenwinkel 


Horloges 


Taarten


Tafelzeil op maat te knippen bij Big Bazar


Stationstunnel 


Weg onder de draak door voorheen 
doorgaande weg dwars door de stad


Brugstraat, rechts voorheen BD pand Emmaplein 
Gele wand was me eerder niet opgevallen 


Steigers deze keer maar 1 schip


Citadel rechts lange smalle brug
4 roeiers 1 stuurman


Reclame helemaal links en rechts dezelfde


Klokkenlaan bocht


Boodschappen, Aloë, melk, karamelvla, 
wc papier, snijbonen, zalm en scheerschuim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.