dinsdag 15 maart 2022

Dinsdag Adm. Scholing Helftheuvelpasssage en rit terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:35 genoeg tijd om voor 8:15 op de fiets te zitten.

De rit heen ging goed, ik was er mooi op tijd.
Onderweg gebeld door Tzorg poetshulp verhinderd vandaag om 15:00.
Diverse e-mails kunnen versturen. 
Verder gegaan met het Photoshop boek.
En weer voor de thee en koffie gezorgd.

Ik had te maken met Els, Bert en Ton. Afwezig Remco, Prisca, Nigel en Eric.

Route terug via de Hedikhuizerweg, Helftheuvelweg, Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Stationstunnel, Havenstraat, Havensingel, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.  

Ik voel me verder wel goed. Dadelijk naar De Stijl is het plan.

Vanavond eten bij Rianne, Carsten en Gert zijn er niet bij. 

Statistieken;
de heenweg mijn geo tracker app niet aangezet.
7,67 Km afgelegd.
48:41 Opnametijd.
13,26 Km/u gem snelheid bij beweging.
22:07 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Vx0PRqeMfvarcQkKwpF7lcBjqhklSiIg&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag heenrit niet weergegeven 


Bij afrit A59 


Voorheen paardenweide 


Stuw bij Maasoeverpad


Rommelig terrein ik zag een pony en een ezeltje 


Witte bloesem 


Graaf van Solmsweg balk en graafmachine


Hedikhuizerweg 


Staat er al heel lang


Demarrage groepstafel


Andere tafel voor de pauze Adm. Scholing


Printer en kunst


Lamp geen aardlagen


De Wester Helftheuvelweg


Winkelcentrum de Helftheuvelpassage kinderspullen


Ziggo




Riemen, tassen, sleutelservice en zo 


Vers Inn bij flappentappen


So Low A


So Low B


So Low C


Berkenstammen bij horeca


Blenders


Föhn 


Weegschaal 


Ladyshave


Bij 13 Loten 


Klimtoren 


Eethuis het Anker en Vincentius Havenstraat


Havensingel de Dommel 


Draaibrug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.