donderdag 24 maart 2022

Donderdag divers en wandeling binnenstad

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 pas relatief laat vertrokken voor een fietsrit. Allerlei huishoudelijke klusjes gedaan, met kliko's en zo. Ontbijt was goed. Mijn buurvrouw achter bij de poort gezien.

Vertrokken 11:12 richting binnenstad. 

In zuidelijke richting vertrokken, fietstunnel, Klokkenlaaan, Rompertsebaan, Buitepepersedreef, Aartshertogenlaan, Orthenseweg, station fiets gestald bovenin deze keer.

Bij de fietsenstalling binnenband gekocht hier wel in voorraad. Lopend vertrokken via stationsweg, bij Jumbo City 2 broodjes gekocht. verder Uilenburg, Markt, Kerkstraat en dezelfde route ongeveer terug.

Ik liep nog wel een beetje lastig pijn in mijn voeten nog niet helemaal weg.

Dadelijk rond 14:15 verwacht ik poetshulp Nathalie, ramen schoon vind ik vandaag belangrijk.

Daarna even naar Harm, heb verder niets nodig.

Verder voel ik me wel goed.

Statistieken;
11,47 Km Afgelegd.
1:54:27 Opnametijd.
7,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1YqIytjIwzoav8Hu3yzAUhG-kCnwvHv1r&usp=sharing


Fiets en wandelroute deze donderdag


Buitenpepersedreef plastic afval hier achter gelaten


Supercoop geraamte aan de buitenkant gedeeltelijk


Rompertsebaan water 


Trappen bij viaduct


Omgeving Buitendijk 


Mocht weer een keertje 


Station water stroomt nog niet


Prijzen fietsenmaker onder station 


Wandelgangen best groot hier


Draaideuren 


Schuim bij de Draak water stroomt


Mozaïek bankje 


1 van de 4 pilaren bij de brug


Jumbo City bakfiets


4 flappentappen op een rij was de vorige keer nog niet.


Uilenburg horeca


Waar zijn al die cijfers gebleven?


Stukje Binnendieze


Markiezen


Oude panden


Naam vergeten


Evangeliserend met oude ambulance 


Jeroen Bosch standbeeld Markt
daarachter gat in de markt
paar jaar geleden ingestort 


Put en beeld Markt


Kerkstraat


In en uitgang fietsenstalling Kerkstraat


Hervormde kerk 


Maquette onderin hoed en zo 


Apotheek Markt 


Bloesemboom bij Joost en Nicole in de buurt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.