zondag 21 februari 2021

Zondag kerk online en rond het engelenmeer gefietst.

Vanmorgen ging de tweede wekker pas laat, stukje tv gekeken, gezapt, ook een stukje Hour of Power gezien.

Daarna mijn pc aangezet, berichten bekeken, kerkdienst gevolgd Pim had weer zijn best gedaan, daarna is de webcam sessie gelukt, Pim, Carsten en Rianne, Leny, en Kees belde mobiel met beeldverbinding.

Daarna vertrokken voor een fietsrit, omgeving Omron korte ontmoeting met Rut, verderop richting Vlijmen met Margot stukje samen gefietst, ik wist haar naam nog; dat is bijzonder want ik had haar al lang niet meer ontmoet.

Rond het Engelenmeer gefietst en daarna Schoolstraat Engelen, Henriëttewaard, Maasboulevard, Oud Empel, het Geerke en terug. Vlakbij huis kwam ik mevrouw de Jong tegen.

Ik voel me verder wel goed, beetje hoofdpijn al iets aan het zakken door de paracetamol hoop ik.

Statistieken;
21 Km afgelegd.
1:59:48 Opnametijd.
12,52 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1rUFF0Ma_TA_URGFMvr0D9yi9xshm2cAZ&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag

++++++++++++++++++++++++++++++


Gisteren patat gehaald cafetaria Maaspoort


Keus genoeg

+++++++++++++++++++++++++++++++++++


Vanmorgen ikzelf net wakker


Doos oude mobiel


Draaibrug eendenkooi open


Omgeving paardenweide


Maasoeverpad bij snelweg A59
waarom hier al dat water?


Grondverzet, gaan ze hier bouwen?


Rommelig terrein Ezel en Pony's gezien


Stukje Vutterpad


KEK waarom hier op zondag met een hoogwerker bezig?
Omgeving Graaf van Solmsweg


Bosch Hoeve dierenweide en horeca,
nu gesloten
daarachter Meanderflat Kruiskampsingel


A59 deze foto maak ik niet meer zo vaak


Camping FF-ER-UIT ingang hekwerk met dieren


Houtril


Vogelhuisjes


Zo heet dus de camping


Aanwijzingen


Stukje camping


Omgeving Engelenmeer


Paarden 1 ligt zie je niet zo vaak


Vutterpad


Ik sta hier onder hoogspanning


Engelen Schoolstraat meertje Vlacie park


Andere hoek


Hardinxveld Maaspoort vaker gezien
dorp van mijn opa en oma en wijk waar ik woon
bijzonder schip dus


Omgeving Treurenburg hoe je dit voertuig 
moet noemen weet ik niet


Maasboulevard


Uiterwaarden Maas boom


A2 omgeving Oud Empel Lachende Vis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.