woensdag 17 februari 2021

Woensdag poetshulp, Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en Lokerenpassage

Vanmorgen was ik op tijd klaar om Srea van Tzorg poetshulp te ontvangen. Bed verschoont, was compleet gedaan, en verder schoongemaakt.

Vertrokken nar de Hedikhuizerweg Adm. Scholing, ik had daar te maken met Corné, Tamara, Els, Carol, Eric, Richard en Michel.

Daarna vertrokken naar de Helftheuvelpassage, daar een brief bij Bruna op de bus gedaan.

Via de kooikersweg, station, Emmaplein, Brugstraat, Orthen, Maasportweg, Lokerenpassage, bij Harm en Jumbo Mary geweest.

Verder voel, ik me wel goed, niet meer zo moe gelukkig.

Ik verwacht een rustige avond verder, moet nog wel koken

Statistieken;
12,82 Km afgelegd.
1:18:37 Opnametijd.
12,17 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze woensdag


Föhn had ik nodig


T shirt


Kledingkast


Vlakbij huis, fietskruispunt


Koeien van Zwietenpark


Plas, snelweg en Bokkelaren flat


Omron plas


Windmolen


A59 viaduct


Maasoeverpad


Grond werkzaamheden, snap ik niet


Bord Engelen 
Graaf van Solmsweg


Heien gaande 


AS pauze tafel


Lamp en zo


Telefoon bij pc


Vitrinekast met kunst 


Helftheuvelpassage


Kleding


Vers Inn


Erg rustig


Rotonde in de buurt van het station


Emmaplein beeld


Unique uitzendbureau Brugstraat


Kwik Fit bij Brugplein


Schuine gevel


Steiger weer leeg


Grondverzet materiaal 


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.