dinsdag 2 februari 2021

Dinsdag Adm. Scholing en helftheuvelpassage

Vanmorgen ging het lastig, maar het is gelukt om op tijd op de fiets te zitten, de hele rit regen gehad. Ik had mijn laarzen en lange sokken aan gedaan.

Vanwege de regen pas laat mijn Geo Tracker App op pauze kunne zetten.

Deze keer weer voor de koffie en thee gezorgd.

Ik had verder te maken met Els, Tim, Remco, Dorrie, Bert, Mandy en Eric. 
Taner en Prisca  al een tijd niet meer gezien.

Eric was 40 jaar in dienst bij Reinier van Arkel.

Dadelijk om 15:30 komt Marieke casemanager bij mij op bezoek. De Stijl afgemaild is niet te combineren.

Ik voel me nu weer goed.

Statistieken;
13,29 Km afgelegd.
1:30:49 Opnametijd.
12,05 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Wqq8wKrkVtRXn5XSmMuOimN_uJwBqkFD&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Avondklok


Werktijden


Op het hoekje


Kunst


Mijn plekje foto van hanggliding 


Lamp, gordijnen en verticale lamellen


Hok serverruimte en schoonmaakspullen


Gereedschapskoffer


Staat er al lang


Pauze tafel


Wensboom


Creatief


Ruimte personeel RvA


Steekmapjes 


Eric 40 jaar in dienst feest
heb hem kunnen feliciteren


Helftheuvelpassage


Bakker de Gier en Frietheuvel cafetaria


Bij de bakker in de aanbieding


Zee & Zo meubilair nu echt weg


Vers Inn 


Flappentap


Kippies 


Stroopwafels


Jumbo niet druk


Hoezo dit ijs hier nog?


Verlaten


Eieren en appels niet nodig deze ronde


Aardbeien en bosbessen  


Aardbeien heb ik lang niet meer gegeten


Droog even onder het station

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.