vrijdag 5 februari 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, ik zat op tijd op de fiets. Mijn koplamp deed het gelukkig weer. Onderweg een paar foto's kunnen maken, het was droog.

Bij de OAD was mijn woord van de dag ventrikel de meesten wisten niet wat het betekend. Ik had gewacht tot na de pauze met het woord te noemen; het betekend; hartkamer.

Ik had te maken met Mardi, Harold(2), Ron, Ton, John, Corné, Willy, Rogier, Willem, Patrick, Maikel en Saskia. Janine was er niet.

Terug via omweg, niets opgeschreven, zat in mijn hoofd. 

Bij de Pettelaarse weg kwam ik de 84 jarige Sjors weer tegen bijna op dezelfde plek als de afgelopen week. Hoezo toeval?

Buiten bij winkelcentrum de Maaspoort langs de kraam van het Stoepje gelopen, deze keer niets gekocht.

Even Harm gesproken en richting huis.

Statistieken;
25,86 Km afgelegd.
2:33:19 Opnametijd.
12,96 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze vrijdag


Omgeving Buitendijk


Emmaplein 


Diverse kantoren


Vroeger Photoshop wand hier detail nieuwe afbeelding


Hoog water ook hier


Begin Vught 


Groene dakpannen zie je niet zo vaak


Rotonde bij Hoofdingang Zorgpark Voorburg Vught
genomen vanaf de Kettingweg


Schroeven, rubber ringetje er op doen


Blokje hout, handig samen met hamer


100 schroeven


Veel dozen gevouwen door Mardi


Pallets


11 schroeven per zakje 
heb ik deze keer niet direct aan meegewerkt


Dozen in doos


Statafel desinfecterend onderdelen


Plastic nietjes 


Elastieken


Pennen en vlaggetjes ben ik deze 
keer niet mee bezig geweest


Mars, koffie en drinkyoghurt


Koffie automaat


Suiker, melk, theezakjes en afvalbakje


Chocolade na de pauze gehad.


Graffiti bij Paardensteeg


Omgeving Zuiderplas soort JOP


Bocht


Homeruspad bij Zuiderplas


Parkeergarage Sint Jan


Sint Jan gedeeltelijk in de steigers.


Kapelaan Koopmansplein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.