woensdag 3 februari 2021

Woensdag Tzorg poets en Adm. Scholing

Vanmorgen moest ik op tijd opstaan, schoon beddengoed klaarleggen. berichten behandelen, ontbijt en op Srea van Tzorg wachten. Ze werd deze keer gebracht per auto ivm de regen vermoed ik.

De was was op tijd klaar, ik was aan het ophangen toen ze riep ik ben klaar, gauw weer naar beneden afscheid genomen. Daarna de rest van de was opgehangen.

Daarna korte rust, en vertrek naar de Adm. Scholing ik had mijn laarzen en lange sokken aangedaan, bril thuis gelaten.

Bij de Adm. Scholing ging het redelijk normaal, ik had te maken met Corné, Els, Carol, Richard, Tamara, Koen en Eric.

Ik had net als gisteren de betekenis van de voornamen opgezocht en geprint voor in de pauze.

De koffie en thee verzorgen ging weer goed.

De weg terug via de Royal Welshbrug, Edisonstraat, Christian Huygensweg, station, Emmaplein, Orthen, Hambakenweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage en terug.

Harm was druk kon ik maar heel even spreken.

Ik voel me nu verder goed gelukkig.

Statistieken;
15,19 Km afgelegd.
1:29:03 Opnametijd.
13,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
23 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1eji2m-yt_VtcMKwVifwVFvXNWRMKFNC3&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Eerste foto van vandaag even droog 
langs de A59 Maasoeverpad


Graaf van Solmsweg begin Engelen


Tubantia krant in beeeld


Week 5 schrift


Printer all in one


Hoekje bord


Koffie, thee, suiker, melk en koekjes 


Mijn plekje


Spiegel magazine


Werkplek


Theedoos


Omgeving Royal Welshbrug brand geweest, 
mooi geworden


Nelson Mandelalaan


Ziet er niet oud uit


Parousia kerk woningbouw daarachter


Ingang


Kunst uit deze hoek nieuw voor mij


Woningbouw


Rotonde bij Onderwijsboulevard.


Richting station Christaan Huygensweg


Beeld bij station


Weg onder station door


Omgeving station, bij de draak ligt 
het werk al lang stil.
Jan de Groot open om Bossche Bollen af te halen


Stationsweg


Doorgaande weg van vroeger, 
onder de draak door


Emmaplein


Emmaplein voormalig BD pand


Lokerenpassage OV Chipcard opladen


AH copier, dozen, advertentiebord en winkelwagen


Lokerenpassage rustig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.