zondag 7 februari 2021

Zondag kerk online en rond de Noorderplas gewandeld

Vanmorgen gingen de wekkers om 8:00 en 8:50 daarna eerst de remmen van mijn fiets afgesteld met een inbus sleutel, waarom nu lastig uit te leggen.

Na ontbijt tv gezapt ook 5 hour of power en zo.

Voor 10:00 mijn pc aangezwengeld, YouTube GKV den Bosch mijn kerk kunnen volgen. Daarna Google Meet kerkzaal Petrie en Johannes en kinderen, Wilma, Jan en Hillegonda, Kees en Minke. Ik vond het leuk.

Daarna vertrokken voor een wandeling rond de Noorderplas. Mijn Geo Tracker op mobiel pas halverwege aangezet niet zo slim dus. De wind maakte het wel koud.

Ik voel me nu verder wel goed en tevreden.

Statistieken;
1,47 Km afgelegd.
30:05 Opnametijd.
4,52 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,75 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1genLwF2TpgLvUNWona87-UHb1kvPAEOb&usp=sharing


Wandelroute van deze zondag


Voordeur ging open


Witte wereld


Pampusgras voortuin


Van 1e verdieping


Begane grond


Temperaturen


Plaatselijk dikke sneeuwlaag


Niet ver van huis


Glasbak en kledingbak


Splitsing je kan 2 kanten op


Bramen onder sneeuw


Plas voor A59 en Bokkelaren flat


Wildrooster


Rechts eendenkooi


Bij Noorderplas


Bij bomen


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Pad niet meer zichtbaar


Pisa Staette flat


Steiger


Onderaan flat


Deze


Hoentjes vogels


Stukje Noorderplas / van Zwietenpark


Waarom dit bankje niet onder de sneeuw zit weet ik niet


Stuwtje op afstand te bedienen


Dezelfde omgeving


Even ruimte


Scouting gebouw


Brug achter riet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.