dinsdag 16 februari 2021

Dinsdag De stijl en terug

Vanmorgen niet naar de Adm. Scholing geweest; ik was niet fit genoeg. 

Uiteindelijk vertrokken naar De Stijl. Eerst kaart voor Arthur op de post gedaan, en plastic afval ingeleverd achter de Supercoop Buitenpepersedreef. Ik heb bij De Stijl diverse mensen ontmoet, ongeveer 9, Mart mocht ik hier noemen, de rest niet. 

Daarna weer terug gefietst, boodschappen bij de Lokerenpassage gedaan, even bij Harm geweest, en afgerekend bij Mary van de Jumbo.

Bij de Jumbo kwam ik Coby ook nog tegen eventjes.

Verder voel ik me nu wel weer goed.

Statistieken;
7,67 Km afgelegd.
51:58 Opnametijd.
11,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
20 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OMO15NGQsa3Zws2RG4jgA-sxYQ27Cta4&usp=sharing


Fietsroute van deze dinsdag


Bijna op


Deo


Hier kaart voor Arthur in de brievenbus gedaan


Plastic afval


Glasbakken


Supercoop Buitenpersedreef


Rotonde Aartshertogenlaan


Andere hoek


Wandelgang De Stijl veel bloemen


Schoonmaakkar 
munttelefoon hangt er al lang


Uitgang


Leesvoer


Nog meer


Idem


Mooi van eenvoud


Omgekeerde vuurkorf


Koffie met lijstje voor de boodschappen


Beeld op de vensterbank



Dartbord sterrenhemel


<>


Boek


De Stijl; plant daarachter de bar


Crea Bea


Wandel/fietspad recht vooruit


Vaker genomen


Noorderlicht afbraak school


Klokkenlaan


Noorderplas restant ijs


Boodschappen


Groentenboer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.