vrijdag 26 februari 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging het redelijk goed, ik zat op tijd op de fiets. 

Bij OAD (Ontwikkelings gerichtre Arbeidmatige Dagbesteding) had ik te maken met; Mardi, Harold, Ton, John, Corné, Willy, Willem, Patrick, Saskia en Sonja van de WSD ging met pensioen na 46 jaar in dienst geweest.

Afwezig; Rogier, Ron, dove Harold en Maikel.

WSD betekent; "Werkvoorzienings Schap de Dommel" en heeft ook te maken met de Blizo (Blindenzorg)

OAD zit nu in het pand van de WSD, voorheen was de OAD gevestigd De Weverij Watertorenlaan Zorgpak Voorburg. En heette het Inpak en had weer te maken met Kartonnage van Demarrage.

Op de weg terug via Paardensteeg, rond Zuiderplas kwam ik omgeving Zuiderparkweg Sjors van 84 weer tegen was na lange tijd nu snel 3x achter elkaar.

Daarna Vondelstraat, Burgemeeester Lambooybrug, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, even thuis voortuin wat ophalen, zag ik Janny de buurvrouw, zij uit het raam 1e verdieping. Daarna ontmoeting Ria van Willem en daarna geen markt vandaag, wel Harm gesproken. Boodschappen bij Jumbo gedaan. 

Ik voel me verder prima; bij vlagen euforisch maar toch ook wel angsten en zorgen.

Verder een rustige dag vermoed ik.

Morgen misschien eendenkooi.

Statistieken;
25,67 Km afgelegd.
3:19:17 Opnametijd.
10,99 Km/u gem Snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DQKFYb2ql_SOzjyiNuKDaezn6J6i650B&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Vlakbij huis fietstunneltje


Kokkenlaan


Cementrum Sint Teunislaan


Wethouder Schuurmanslaan bij Rompertsebaan 
ben ik ooit hier binnen geweest.


Vogelstraat


Vanaf de brug kom hier vaak


Omgeving station


101 bij Heetmanplein en Essent gebouw


Next Generation Happienes
Voorheen andere Photoshop wand


Gerard betekend dappere speerstrijder


Begin Vught


Taalstraat 183 5 brievenbussen


Park Glorieux voorheen zusterflat?


Schroeven moest ik voorzien van rubber ringetje


Gereedschap


Pauze kantine repen €0,70 / stuk
koffie gratis


Verzameling dozen


Schroeven met ringetjes 
tellen zinloos


Sonja nam afscheid van de WSD
als je de schone rijen toiletten naast 
elkaar zou zetten kwam je van hier tot Rotterdam


Carillonlaan met carillon bij het water.


Boxtelseweg water bij omgeving Crucifix


Zuiderplas


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Pettelaar bij Homeruspad 's-Hertogenbosch


Flat 13 verdiepingen als ik goed tel


Provinciehuis


Links lichtgroen springkussen in bedrijf


Carolus Bouw


Total tankwagen 
mocht ik deze foto niet maken?
de chauffeur vond van niet 
toch gedaan, openbaar terrein redeneer ik. 


Narcissen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.